قتل سوگند و سولماز با چاقو توسط پدر سنگدل/ خودکشی پدر پس از قتل دو دختر

8:28 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۹۳۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مرد میانسال پس از قتل دو دخترش در تهرانپارس با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،شب گذشته زنی هراسان در تماس با پلیس از مرگ هولناک دو برادر زاده اش در یکی از خیابان های تهرانپارس خبر داد. بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری 126 به محل اعزام و با جسد غرق خون دو دختر جوان در وسط سالن پذیرایی خانه روبرو شدند.

 با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می داد دو دختر جوان به علت اصابت چاقو به نقاط مختلف بدن از جمله سینه و پهلو جان خود را از دست داده و بیش از دو ساعت از زمان مرگ انها می گذرد.

در ادامه با تحقیق از عمه مقتولان، این زن مدعی شد: ساعتی قبل برادر 48 ساله ام به نام شهرام با من تماس گرفت و مدعی شد دو دختر 19 و 22 ساله اش سوگند و سولماز را به قتل رسانده و خودش هم با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است. چون می دانستم او با همسرش اختلاف دارد و مادر خانواده 50 روز است که خانه را ترک کرده است، بلافاصله خودم را به خانه برادرم رسانده و با کمک همسایه ها وارد خانه شدیم.

این زن ادامه داد: وقتی به خانه رسیدیم برادرم نیمه جان بود که او را به بیمارستان منتقل کردیم و من با جسد غرق خون دو برادر زاده ام روبرو شدم.

در حالیکه تحقیقات در محل جنایت ادامه داشت، مسئولان بیمارستان در تماسی اعلام کردند شهرام جان خود را از دست داده است.

قتل سوگند و سولماز با چاقو توسط پدر سنگدل/ خودکشی پدر پس از قتل دو دختر

با مرگ پدر خانواده پرونده این جنایت هولناک وارد مرحله جدیدی شده و با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی هر سه جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.   

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران در این باره اعلام کرد تحقیقات کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در این باره آغاز شده است. 

 


برچسب ها: قتل دختر کشی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *