کفاشیان: ایرانی‌ها جای برزیلی‌ها را در آسیا گرفته‌اند/ دعای مالک برای استقلال اثر ندارد!

20:24 - 20 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۸۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست کمیته فوتسال و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم‌های فوتسال آقایان و بانوان برای اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا از کار سخت آنها در این رقابت‌ها سخن گفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مراسم بدرقه تیم‌های فوتسال آقایان و بانوان برای اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا عصر امروز (دوشنبه) در سالن هتل آکادمی برگزار شد.

در این مراسم، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بچه‌های فوتسال کار سختی دارند، چون همیشه قهرمان بودند و باید از این مقام دفاع کنند. تیم‌های قدرتمند همه در این مسابقات شرکت می‌کنند. در آسیا همه کشورها روی فوتسال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در جام باشگاه‌های آسیا هم دیدیم که ایرانی‌های زیادی در تیم‌های سایر کشورها حضور دارند و به نوعی ایرانی‌ها جای برزیلی‌ها را در آسیا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز هم آقای مالک (معاون فرهنگی باشگاه استقلال) برای ملی‌پوشان دعا خواهد کرد تا موفق شوند، البته دعای ایشان برای استقلال اثر ندارد و نمی‌گیرد و همیشه شکست می‌خورند!

کفاشیان خاطرنشان کرد: به طور کلی هیچ تیمی را نمی‌شود در این مسابقات دست کم گرفت. همه کشورها خوب هستند، چه در بخش بانوان چه در بخش آقایان.

همچنین محمدرضا ساکت نیز ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان خبری خوش داد و گفت: با تأکید هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد کفپوش ژرفلور در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به امضا رسیده و ملی‌پوشان از آبان ماه سال جاری روی کفپوش جدید تمرین خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *