رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۲ بازه زمانی مشخص/ فعالیت ۵۰۰ پایگاه در شهر تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی

6:05 - 23 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۷۹۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: جشن عاطفه‌ها در دو بازه زمانی مشخص و یک بار پیش از بازگشایی مدارس و یک بار در اوسط سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

مدرسه محسن ولیئی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: هر سال و هم زمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به ابتکار کمیته امداد امام خمینی (ره) جشنی تحت عنوان جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در قالب همکاری ۴ نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و سازمان صدا و سیما هر ساله برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از امضای چندین تفاهم نامه با سازمان بسیج و سازمان دانش آموزی خبر داد و اظهارکرد: در آستانه بازگشایی مدارس، چندین تفاهم نامه را با سازمان بسیج و سازمان دانش آموزی به امضا رساندیم تا از این طریق برای برپایی هر چه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها برنامه ریزی کنیم.

ولیئی از در نظر گرفتن ۵۰۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی در شهر تهران خبرداد و تصریح کرد: قرار شده در شهر تهران ۵۰۰ پایگاه اصلی و فرعی کار جمع آوری کمک‌های خیرین برای دانش آموزان نیازمند را در دستور کار قرار دهند.

وی در خصوص زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه، مراسم جشن عاطفه‌ها را در ۵۰۰ پایگاه کمیته امداد برگزار خواهیم کرد و پس از آن، هم زمان با بازگشایی مدارس در روز ۱۹ مهرماه نیز یک بار دیگر مراسم جشن عاطفه‌ها را با تاکید بر حفظ شئونات اسلامی به دلیل ایام ماه محرم خواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با بیان اینکه " جشن عاطفه‌ها را در ۳ هزار مدرسه پایتخت برگزار خواهیم کرد" گفت: مقرر شده در روز ۱۹ مهرماه، جشن عاطفه‌ها در ۳ هزار مدرسه شهر تهران برگزار شود.

ولیئی در رابطه با نحوه توزیع اقلام جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها اظهارکرد: مبالغ و هدایای جمع آوری شده در پایگاه‌ها تا پیش از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند می‌رسد.

وی تاکید کرد: مقرر شده اقلامی که در هر کدام از مدارس جمع آوری می‌شوند برای توزیع در میان دانش آموزان همان مدرسه در اختیار مدیر مدرسه قرار گیرند و در صورتی که مدرسه‌ای دانش آموز نیازمندی نباشند، اقلام در اختیار سایر مدارس قرار می‌گیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *