عرضه دفتر مشق با تاج شاهنشاهی+ عکس

10:28 - 20 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۶۳۳
در حالی که کارشناسان و خانواده‌ها در سال‌های اخیر از نبود نظارت کافی بر محتوای طرح‌های نوشت‌افزار‌ها گلایه دارند، امسال نیز دفاتری با طرح‌های عجیب و سوال‌برانگیز عرضه شده است.
عرضه دفتر مشق با تاج شاهنشاهی+ عکسبه گزارش گروه فضای مجازی ،گفته می‌شود در هر سال تحصیلی تقریباً ۱۵۰ میلیون جلد از سوی دانش‌آموزان استفاده می‌شود؛ از این رو شرکت‌های مختلف تلاش دارند تا در این بازار وسیع با طراحی‌های جدید، مخاطب بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

در چند سال اخیر، با افزایش فعالیت تولیدکنندگان در این حوزه، طرح‌های مختلف و متنوع‌تری نسبت به گذشته در بازار نوشت‌افزار عرضه می‌شود. هر شرکتی که طراحی‌های جدیدتر و باب میل‌تری داشته باشد، مخاطب بیشتری خواهد داشت. در این میان، یکی از خلأ‌های موجود، نبود نظارت کافی بر طرح‌هایی است که از سوی شرکت‌ها استفاده می‌شود. به گفته دست‌اندرکاران امر، بازار نوشت‌افزار همانند بازار بسیاری دیگر از کالا‌های فرهنگی، مانند اسباب‌بازی، از نظارت کافی بهره‌مند نیست؛ از این رو چاپخانه‌ها بدون توجه به محتوای طرح‌ها، دفاتر و سایر اقلام نوشت‌افزار را منتشر می‌کنند. این انتقاد در سال‌های اخیر از سوی برخی از خانواده‌ها نیز مطرح شده است، این در حالی است که هر دانش‌آموز بیش از ۲۰۰ روز با این اقلام سر و کار دارد.

اخیراً نیز دفاتری با طرح‌های عجیب در بازار نوشت‌افزار دیده می‌شود. یکی از نمونه‌های جدید که همزمان با برگزاری نمایشگاه‌ها عرضه شده، دفتری است با طرح دو بازیکن استقلال که در آن، آرم باشگاه استقلال با تاج شاهنشاهی طراحی و عرضه شده است. این در حالی است که سال‌هاست آرم این باشگاه تغییر کرده است.


 عرضه دفتر مشق با تاج شاهنشاهی+ عکس
 
 
منبع: تسنیم


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *