جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

17:52 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۴۹۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی سال 96 این دانشگاه را اعلام کرد.
جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام شدبه گزارش گروه جامعه ، اعلام نتایج دوره بدون آزمون دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است.

پرونده تمامی پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال 96 برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است، بنابراین ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تایید صلاحیت‌های عمومی‌شان از سوی مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها باید شخصاً در روز سه‌شنبه 21 شهریور برای ثبت‌نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.irدرج شده است، مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته‌شدگان می توانند برای اطلاع از چگونگی ثبت‌نام ورودی‌های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه کنند و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *