نسل جدید مرسدس بنز کلاس سی مدل« C۲۰۰»/قیمت برآوردی در بازار ایران+تصاویر

18:27 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۴۷۱
نسل جدید مرسدس بنز کلاس سی با کد اتاق w۲۰۵ در حالی تنها در مدل c۲۰۰ و آن هم به شکل محدود در بازار ایران عرضه شده است که سبکی جدید به خود گرفته و تغییرات عمده‌ای نیز بر روی آن انجام شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی ،نسل جدید مرسدس بنز کلاس سی با کد اتاق w۲۰۵ در حالی تنها در مدل c۲۰۰ و آن هم به شکل محدود در بازار ایران عرضه شده است که سبکی جدید به خود گرفته و تغییرات عمده‌ای نیز بر روی آن انجام شده است.
 
البته نمونه قدرتمندتر این کلاس c۲۵۰ نام دارد که در بازار خودروی ایران یافت نمی‌شود. ناگفته نماند که نسخه پیشین این کلاس در انواع سدان، کوپه و استیشن فروش خوبی را تجربه کرد و توانست لقب پرفروش‌ترین مدل شرکت مرسدس بنز را به خود اختصاص دهد.

با نگاه نخست به مرسدس بنز سی کلاس احتمالا به یاد برادر بزرگتر این خودرو یعنی سری S. کلاس ۲۰۱۴ خواهید افتاد.
 
طراحان این کوچولوی دوست داشتنی در نمای جلو با به کارگیری خطوط ساده، اما منظم و نصب چراغ‌های تمام LED جلوه‌ای خاص و بی نظیر به این خودرو بخشیده اند.
 
در نمای عقب نیز چراغ‌های LED با طراحی صندوق و سپر عقب کاملا همخوانی دارند. در نمای جانبی نیز خطوط امتداد یافته از چراغ‌های جلو به زیبایی به انتهای خودرو و چراغ‌های عقب متصل می‌شوند.

قیمت مرسدس بنز C۲۰۰ در بازار ایران در حدود ۵۴۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. این خودرو با آپشن‌های لوکس نظیر سیستم صوتی برمستر و هد آپ دیسپلی در بازار ایران عرضه می‌شود.

افزون بر این، رادار نقطه کور و دکمه اتو هلد از دیگر قابلیت‌های بنز c۲۰۰‌های راه یافته به بازار ایران به شمار می‌روند.

مرسدس بنز c۲۰۰ طولی در حدود ۴۶۸ سانتی متر دارد که در مقایسه با نسخه قبلی با کد اتاقک W۲۰۴ چیزی در حدود ۹۵ میلیمتر بزرگتر شده است. عرض این خودرو نیز ۱۸۱ سانتیمتر و فاصله دو محور آن ۲۸۴ سانتیمتر است.
 
همچنین، مرسدس بنز c۲۰۰ با برخورداری از صندوق عقبی به ظرفیت ۴۸۰ لیتر، فضای جادار و حجیمی برای قرار دادن اسباب و وسایل فراهم کرده است. این خودرو به لطف ساختار مادولار و استفاده از آلومینیوم در طراحی بدنه آن نسبت به نسل پیشین خود ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر شده است.

به لحاظ فنی، مرسدس بنز c۲۰۰ به یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ با ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است که قدرت آن با استفاده از یک جعبه‌دنده ۷ سرعته خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد. شتاب صفر تا صد این خودرو در شرایط استاندارد تنها ۷.۳ ثانیه است که با توجه وزن ۱۴۷۰ کیلوگرمی آن عدد بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. بیشینه سرعت مرسدس بنز c۲۰۰ نیز ۲۳۷ کیلومتر بر ساعت است و مطابق اعلام رسمی کمپانی سازنده، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو تنها ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

سیستم‌های ایمنی بی نظیر مانند ترمز کمکی، سیستم کمک به هوشیاری، سیستم پیشگیری از برخورد تنها بخشی از قابلیت‌هایی هستند که بر روی مرسدس بنز c۲۰۰ قرار گرفته اند. افزون بر این، سیستم حرکت در ترافیک به شکل خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمک پارک هوشمند و دوربین ۳۶۰ درجه از دیگر امکانات اختیاری این خودرو به شمار می‌روند.
 
 
 
 
 
منبع: جام جم انلاین


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *