فرهنگ آپارتمان نشینی در نگی كه نگفتی/آیا آپارتمان جای زندگی كردن است!؟+ عکس

12:06 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۳۶۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
یكی از چالش های مرسوم این روزها در زندگی شهر نشینی به خصوص در كلان شهر ها فرهنگ آپارتمان نشینی است.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه نگی که نگفتی، یكی از چالش های مرسوم این روزها در زندگی شهر نشینی به خصوص در كلان شهر ها فرهنگ آپارتمان نشینی است.برنامه نگی كه نگفتی به تهیه كننده گی و كارگردانی مجتبی احمدی كه با اجرای ژیلا صادقی شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت٢١ روی آنتن شبكه دو می رود این هفته از فرهنگ آپارتمان نشینی و چالش هایی كه خانواده های مختلف با آن دست به گریبان هستند صحبت می كند.

احمدی

مجتبی احمدی تهیه كننده این برنامه مفرح تلویزیونی در این باره می گوید:از هفته ابتدایی برنامه مرضوعات ما بر اساس تحقیقات اتاق فكر شكل میگرفت و در اختیار نویسندگان برنامه قرار میگرفت اما كم كم مخاطب با ما همراه شد و در سوژه های برنامه نیز ورود كرد طوریكه هر هفته سیلی از پیامك ها و درخواست ها داریم كه موضوعاتی رو به ما پیشنهاد میدهند.

احمدی ادامه می دهد:نكته جالب اینكه مخاطب ما امروز با ساختار و لحن برنامه به خوبی آشناست و دقیقا بر همان اساس از ما شوخی با مسائل مختلف را طلب میكند. بعضا دیده شده گاهی كه ما با توجه به مختصات و ژانر موضوع مان اگر فضای جدیدی را ترسیم كنیم فورا واكنش نشان میدهند و خواستار ارائه دلیل از ما هستند.

این نشان از فاصله نزدیك مخاطب با برنامه است كه بایستی آن را به فال نیك بگیریم. تهیه كننده برنامه بچه های مردم در خصوص موضوع هفته جدید برنامه " نگی كه نگفتی "می گوید: این هفته به سراغ فرهنگ آپارتمان نشینی رفتیم و قرار است این موضوع جدی را كه اتفاقا گاهی كارش به نا كجا آباد می كشد با لحن طنز و جدی بررسی كنیم. از رفتار ، اخلاق، برخورد ، ادبیات و... گرفته تا پرداخت به موقع شارژ، استفاده از پاركینگ و آلودگی های صوتی و سرقت اینترنت موضوعات ما در هفته پیش رو است.

احمدی
احمدی در پایان گفت به دنبال ایجاد اشتراك فرهنگی در میان همشهریان و همسایگان در ساختمان ها هستیم چرا كه متاسفانه معضل از جایی شروع می شود كه قرار است چند خانواده با چند فرهنگ متفاوت در كنار هم روزگار سپری كنند، افرادی كه ادبیات خودشان را دارند، تعریف خودشان را از زندگی آپارتمان نشینی دارند و قطعا سخت با شرایط كنار می آیند.

برنامه نگی كه نگفتی به تهیه كنندگی و كارگردانی مجتبی احمدی این هفته از یكشنبه تا سه شنبه( با توجه به تعطیلی روز عید غدیر) حوالی ساعت ٢١ روی آنتن شبكه ٢ می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *