تمدید اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در شیراز

9:30 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۲۴۹
با توجه به استقبال گسترده مردمی از نمایش بزرگ فصل شیدایی در شیراز و در خواست مکرر علاقمندان، اجرای این نمایش به مدت سه شب دیگر تا 22 شهریور سال 1396 تمدید می‌گردد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، نمایش بزرگ فصل شیدایی که از روز دهم شهریور سال جاری در شیراز آغاز شده بود با استقبال گسترده مردم شیراز مواجه شده است.

با وجود آنکه پیش از این بنا بود نمایش بزرگ فصل شیدایی در 19 شهریور به اتمام برسد با توجه به درخواست‌های گسترده مردمی این نمایش بزرگ به مدت سه شب دیگر تمدید شد و تا 22 شهریور سال 1396 این نمایش بزرگ از ساعت 19 به نمایش در خواهد آمد.

تمدید اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در شیراز

گفتنی است نمایش بزرگ فصل شیدایی که تلفیقی از نور، نوا و نمایش است به همت مؤسسه مهنا و به کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری در شیراز در حال اجرا است و حضور برای کلیه‌ی علاقمندان آزاد است.

از ویژگی‌های این نمایش نسبت به سایر نمایش‌ها، شیوه و سبک خاص اجرای آن است که در آن از زبان نمادها استفاده نمی‌شود بلکه تمام آنچه مدنظر است به صورت واقعی در مقابل چشم مخاطب به تصویر کشیده می‌شود. در مورد اجرای نمایش فصل شیدایی در شیراز نیز چند آیتم به صورت اختصاصی و بومی برای مردم استان فارس به نمایش اضافه شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *