رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کرانچار: منتظر حضور علی کریمی در سپاهان هستیم/ شکست 4 سال پیش برابر صنعت نفت را فراموش نکرده‌ام

18:17 - 15 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید هنوز شکست 4 سال پیش برابر صنعت نفت در جام حذفی را فراموش نکرده‌ است.

به گزارش گروه ورزشی ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان - صنعت نفت آبادان در انتقاد از وقفه‌ای که در برگزاری بازی‌های لیگ برتر به وجود آمده، اظهار داشت: از وقفه ایجاد شده به هیچ وجه نمی‌توانم راضی باشم. دوست داریم به مرحله بعد جام حذفی راه پیدا کنیم و نشان دهیم که لایق به دست آوردن جام قهرمانی حذفی هستیم.

وی در خصوص عدم حضور مربیان تیم‌های حریف این تیم در نشست‌های پیش از بازی اظهار داشت: من فکر می‌کنم هر مربی نسبت به هواداران و بازیکنان خود باید پاسخگو باشد، اما از طرف خودم می‌گویم که در کنار شما هستم، چون ما شرکای کاری هستیم. اگر مشکلی پیش نیاید، همیشه در خدمت شما خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: از اختلال ایجاد شده به هیچ وجه نمی‌توانم راضی باشم. شکست چهار سال پیش مقابل این تیم در جام حذفی را فراموش نکردم. دوست داریم فردا پیروز میدان باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم تا نشان دهیم که علاقه‌مند به کسب جام قهرمانی حذفی هستیم. هیچ‌کدام از بازیکنانم مشکلی ندارند و فقط بازیکنان ملی‌پوش را به خاطر حضور در تیم ملی در اختیار نداریم. انتظار من این است که نتایج بهتری نسبت به فصل قبل به دست بیاوریم.

کرانچار با اشاره به صحبت‌های فراز کمالوند مبنی بر اینکه مقابل سپاهان با تیم دوم‌شان به میدان می‌روند، خاطرنشان کرد: هر کسی حق دارد تیم خود را به بهترین شکل آماده کند. تا جایی که من می‌دانم، کمالوند قدرتمند‌ترین تیم خود را مقابل ما به میدان خواهد فرستاد. ما هم با تمام قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت تا مقابل آنها غافلگیر نشویم.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری که از او درباره عدم حضور رسول نویدکیا در تمرینات پرسید، گفت: به نظر من بی‌نظمی در کار وجود نداشت. نویدکیا از عکس‌العمل هواداران غافلگیر شده و به او برخورده بود. من با رسول صحبت کردم. او شرایط را پذیرفت و الان در تمرینات حاضر است. امیدوارم در ادامه عمکلرد بهتری از او شاهد باشیم.

سرمربی سپاهان در مورد آخرین وضعیت علی کریمی برای پیوستن به سپاهان، تصریح کرد: سه ماه پیش مدام درباره او صحبت می‌کردیم. من به‌عنوان مربی سپاهان، آماده حضور او در سپاهان هستم. نمی‌دانم که چرا کریمی مدام این موضوع را کِش می‌دهد. بیشتر از آنکه او زمان را از دست می‌دهد، ما در حال از دست دادن زمان هستیم. از سه ماه پیش پذایرای او بوده‌ایم، اما نمی‌دانم چرا همچنان جوابی به ما نمی‌دهد. امیدوارم مقابل فولاد خوزستان کنار ما باشد. در اردوی تیم ملی که حضور داشت، با این بازیکن صحبت کردیم و منتظر حضورش در سپاهان هستیم و بیشتر از این نمی‌دانم چه بگویم.

کرانچار در خصوص وقفه ایجاد شده در لیگ برتر افزود: در خلال این وقفه، عزت‌الله پورقاز و سعید آقایی را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و دو بازیکن جوان‌ دیگرمان را به خاطر حضور در اردوی تیم امید در اختیار نداشتم، اما با سایر بازیکنان بسیار خوب تمرین کردیم. یک بازی تدارکاتی نیز با تیم منتخب دانشجویان انجام دادیم تا بتوانیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم. امیدوارم در ادامه شرایط طوری باشد که هم خودمان و هم هواداران‌مان راضی باشند.

سرمربی کروات سپاهان با اشاره به تغییر روند قرعه‌کشی جام حذفی، خاطرنشان کرد: این موضوع طبیعی است و همه‌جا رخ می‌دهد. دلیلی برای مخالفت وجود ندارد. فکر می‌کنم این موضوع که هر مرحله قرعه‌کشی می‌شود، بهتر از این است که حریفان را از قبل بشناسیم. اینکه قرعه تیم میزبان و میهمان را تعیین کند، خوب است.

وی درباره وضعیت رافائل و مروان حسین گفت: رافائل آماده است تا خودش را در مسابقات نشان دهد. او یک ماه و نیم است که در کنار ما حضور دارد و امیدوارم که او در کنار سایر بازیکنان، توانایی خود را نشان داده و ثابت کنند که حضورشان در تیم سپاهان، تصمیم درستی بوده است. در مقابل پارس جنوبی که 10 نفره بودیم، از رافائل استفاده کردیم که او نتوانست خود را به خوبی نشان دهد. این موضوع در آن بازی توجیح داشت، اما الان هیچ توجیحی برای بد بازی کردن او وجود ندارد. مروان را هم آماده به ایران آوردیم. او ارزش‌های خود را مقابل تیم منتخب دانشجویان نشان داد. امیدوارم در بازی‌های آینده هم خودش را نشان بدهد.

کرانچار در خصوص سبک بازی سپاهان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: ما برای نفتی‌ها برنامه داریم و می‌خواهیم از دقایق پایانی روی آنها فشار بیاوریم و در عقب نگه‌شان داریم. باید با کیفیت بازی کنیم و مراقب تیم حریف باشیم. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و نمی‌خواهم تجربه تلخ چهارسال پیش دوباره تکرار شود. ایمان دارم که فردا پیروز خواهیم بود.

این مربی کروات با بیان اینکه به دنبال بازیساز برای تیمش است، یادآور شد: در گذشته روی توپ‌های ارسالی برنامه داشتیم که با از دست دادن مسعود حسن‌زاده، قادر به اجرای این تاکتیک نبودیم. الان با آمدن مروان قادر به انجام این کار هستیم، اما اصرار به انجام آن نداریم. او بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند روی توپ‌های بلند برای هم تیمی‌هایش موقعیت‌ ایجاد کند. این شرایط را با سوکای، شیمبا و سزار در گذشته داشتیم و اکنون می‌توانیم این اقدام را با مروان حسین ادامه بدهیم.

به گزارش میزان، فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل عدم تطبیق زمان پرواز این تیم با زمان اعلام شده، به این کنفرانس نرسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *