دستور ویژه وزیر اقتصاد برای حل مشکل فوتبال/ پرونده دعوای سازمان لیگ و امور مالیاتی دوباره بررسی می‌شود

8:00 - 15 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۶۱۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در پرونده چند ده میلیاردی مورد اختلاف سازمان لیگ و سازمان امور مالیاتی ظاهرا به دفتر وزیر اقتصاد رسیده و وی دستور داده تا بررسی مجدد آن حساب‌های سازمان لیگ باز شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، طی چند هفته گذشته اختلافاتی میان سازمان امور میالیاتی کشور و سازمان لیگ فوتبال ایران بوجود آمده است.

سازمان امور مالیاتی، مبلغ 45 میلیارد تومان اصل مالیات بر ارزش افزوده و 131 میلیارد مالیات جریمه طبق ماده 22 و 23 قانون مالیات لحاظ کرده است.

به دنبال عدم پرداخت این مالیات از سوی سازمان لیگ که نسبت به مبلغ تعیین شده شاکی است، با شکایت سازمان امور مالیاتی حساب بانکی سازمان لیگ مسدود شد.

بعد از این اتفاق سازمان لیگ بیانیه‌ای تند و آتشین در مورد عملکرد سازمان امور مالیاتی صادر کرد که اشتباهاتی در محاسبه صورت گرفته است و بدین شکل به اشتباه چند ده میلیاردی این مجموعه اعتراض کرد.

با توجه به فضای به وجود آمده، در این راستا شنیده می‌شود پرونده این اختلاف به دفتر وزیر و مسئولان وزارت اقتصاد ارجاع داده شده و مدیران این وزارت‌خانه دستور لغو حکم فبلی، باز شدن حساب‌های سازمان لیگ و همچنین بررسی دوباره این پرونده را داده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *