رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سوریه نمی‌تواند برای تیم ملی ایران مشکل‌ساز شود/ رفتارهای کی‌روش برای من هم عجیب است

13:00 - 13 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۷۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه سوریه نمی‌تواند مشکل چندانی برای تیم ملی ایجاد کند، گفت: رفتارهای اخیر کی‌روش برای من هم عجیب است.

سید هادی طباطبایی در گفت‌وگو باخبرنگار گروه ورزشی درباره بازی تیم ملی مقابل سوریه و اینکه آیا این مسابقه می‌تواند برای تیم ما حساس باشد، اظهار داشت: سوریه قطعاً قدرت لازم برای مقابله با ایران را ندارد و نمی‌تواند دردسر چندانی برای تیم ملی ایجاد کند. این بازی برای سوریه حساس است و به همین خاطر آنها می‌آیند تا بازی خوبی انجام دهند اما تیم ملی به‌خاطر اینکه این مسابقه برایش تشریفاتی است با تمرکز بیشتری در زمین بازی می‌کند و این موضوع هم برای ما یک پوئن مثبت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل کره‌جنوبی افزود: بازی خوبی را ملی‌پوشان مقابل کره انجام دادند و در فاز دفاعی هم خوب عمل کرده و یک امتیاز خوب را از کره در این کشور گرفتند.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه تیم ملی برنامه چندانی برای حمله ندارد، تصریح کرد: به هرحال تیم ملی در فاز حمله آن‌طور که باید مانند فاز دفاع موفق نبوده اما این تاکتیک سرمربی است که چشم به ضد حملات ببندد و سبک بازی به تصمیم سرمربی بر می‌گردد.

طباطبایی در مورد انتقاداتی که کی‌روش به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بابت عدم حمایت لازم از تیم ملی وارد کرده، تصریح کرد: تا آنجا که می‌دانم فدراسیون تمام تلاش خود را کرده و همه امکانات را برای تیم بزرگسالان فراهم کرده است به همین دلیل رفتار کی‌روش برای من هم عجیب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *