رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کی‌روش خودش تیم را به حاشیه می‌برد/ او بهتر است بیشتر به مسائل فنی بپردازد

13:53 - 12 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۳۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است کارلوس کی روش خودش با طرح برخی صحبت‌ها برای تیم ملی حاشیه سازی می‌کند.

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی با اشاره به دیدار تیم ملی برابر کره‌جنوبی که با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار داشت: کی‌روش شناخت کافی را از کره داشت و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود موضوعی که باعث تا تیم ملی یک فرصت گل هم به حریف ندهد از طرفی همه بازیکنان حتی هافبک‌های هجومی هم دربحث دفاعی به تیم کمک می‌کردند و در دفاع خیلی خوب به سایر نفرات اضافه می‌شدند. همین مسئله باعث شد تا یک امتیاز را بگیرند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی در مسابقاتش برنامه چندانی برای حمله ندارد، افزود: من این مسئله را قبول دارم اما سبک بازی کی روش مبتنی بر ضد حمله است موضوعی که در جام جهانی هم با عملکرد تیم ملی شاهد آن بودیم. تیم ملی در دو بازی ابتدایی خود درجام جهانی بسته بازی کرد و عملکرد نسبتا خوبی داشت مقابل بوسنی اما کمی میل به حمله نشان داد و سه گل خورد.

کلهر تصریح کرد: تیم ملی برای سیستم‌های مختلف تمام ابزار خوب را دارد به اعتقاد من باید از الان دیگر روی موفقیت دربخش هجومی هم کار کرد تا در بازی‌هایی که لازم است هجومی بازی کنیم هم موفق شویم.

وی در مورد بازی با سوریه اضافه کرد: سوریه تیم خیلی خوبی است و حتی آن نتایج خیلی خوبی هم گرفته است به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم تا بتوانیم با یک نتیجه خوب این بازیها را نیز به پایان برسانیم. به اعتقاد من در چنین بازی‌هایی باید میل به حمله در تیم ملی بیشتر شود تا همه از بازی تیم لذت ببرند و درنهایت نتیجه را بگیریم.

این کارشناس فوتبال ایران در پایان در خصوص صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه به خاطر عدم حمایت مسئولان او و بازیکنان در جشن صعود شرکت نخواهند کرد، تصریح کرد: در بحث فنی کی‌روش باعملکرد خوبش جایی برای انتقاد نگذاشته است اما در برخی مسائل او جای انتقاد دارد. کی‌روش با این صحبت‌هایش تیم را به حاشیه می‌برد و برخی اوقات همین مسائل باعث جلوگیری از روند خوب می‌شود. مطمئنا مسئولان دلسوزتر از خیلی‌ها هستند و موضوعی که مربوط به حمایت از تیم ملی می‌شود را در حد بضاعتشان انجام خواهد داد. کی‌روش بهتر است بیشتر در بخش فنی دخالت کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *