از تیم ملی به اندازه کافی حمایت شده است/ در فاز حمله هم باید بیشتر کار کنیم

12:30 - 12 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۳۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی علاوه بر کار‌های دفاعی باید در فاز حمله نیز مانند دفاع موفق عمل کند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به عملکرد تیم ملی در دیدار برابر کره جنوبی در هفته نهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: همه بازیکنان در این بازی خوب کار کردند و این موضوع برای ما خوب بود که توانستیم در زمین حریف امتیاز بگیریم و کلین شیت کنیم.

وی افزود: نکته مثبت اینجاست که تیم ملی در فاز دفاعی به بلوغ رسیده و هر تیمی نمی‌تواند به راحتی به ما گل بزند این موضوع از آمار تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی مشخص است، اما همین قدر که در دفاع خوب هستیم باید در فاز حمله هم بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در این بخش هم موفق عمل کنیم چون بلوغ بخش هجومی هم برای موفقیت لازم است.
 
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی برابر سوریه خاطر نشان کرد: سوریه تیم خوبی است و ما همیشه مقابل این تیم به مشکل خوردیم سوریه تیمی است که بازیکنانش از قدرت بدنی و تکنیک خوبی برخوردارند موضوعی که شاید باعث شود که کار ما سخت شود.
 
وی در پایان در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده به دلیل عدم حمایت از تیم ملی در جشن صعود به جام جهانی شرکت نمی‌کند، تصریح کرد: همه در حد توان و امکان از تیم ملی حمایت کرد‌ه‌اند چه از سمت دولت و چه از سمت فدراسیون. به اعتقاد من به جای این مسائل باید تمرکز روز موفقیت تیم در مسابقات جام جهانی بگذاریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *