نورافکن: موضوع پاداش‌ها به من ارتباط ندارد/ جو اردو و تمرینات بسیار خوب است

10:49 - 12 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۳۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم ملی گفت: دیدار روز سه شنبه برابر سوریه برای ما بسیار مهم است و بازی سختی پیش رو داریم.

نورافکن: موضوع پاداش‌ها به من ارتباط ندارد/ جو اردو و تمرینات بسیار خوب استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امید نورافکن در حاشیه اولین تمرین تیم ملی در تهران که صبح امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد با اشاره به دیدار تیم ملی برابر سوریه، اظهار داشت: بازی روز سه شنبه با سوریه مثل بازی با کره بسیار مهم است و به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم

هافبک جوان تیم ملی در مورد جایگاه خود در این تیم یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این سن و سال به تیم ملی دعوت شوم و نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا جایگاهی در تیم ملی برای خود دست‌وپا کنم. من هم مثل هر بازیکنی تعصب خاصی به تیم ملی کشورم دارم و ان‌شاءالله که بتوانم به خواسته خود در تیم ملی که موفقیت در این تیم است برسم.

هافبک تیم ملی در واکنش به مشکلات پیرامون تیم ملی خاطرنشان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و خدا را شکر همه چیز خوب است. همه ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی با سوریه برد دیگری بدست آوردیم.

نورافکن در پاسخ به سوال خبرنکاری مبنی بر اینکه همبازیانش به عدم دریافت پاداش از فدراسیون اعتراض کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این موضوعی نیست که به من ارتباط داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *