رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعليق اعزام اردوهای دانش آموزی تا بازنگری مجدد شيوه نامه برگزاری اردوها و بازديدهای دانش آموزی

20:45 - 11 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۱۹۳
وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعيه ای از تدوين بازنگری شيوه نامه برگزاری اردو و بازديد دانش آموزی و تعليق اعزام گروه های دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد .

به گزارش گروه جامعه به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،  وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعيه ای از تدوين بازنگری شيوه نامه برگزاری اردو و بازديد دانش آموزی و تعليق اعزام گروه های دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد .

در اين اطلاعيه ضمن ابراز تأسف عميق از سانحه اخير واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوي تشكيلاتي سازمان دانش آموزي  ، اشاره شده است : يك تيم تخصصی ، ماموريت يافته است تا گزارشی از برگزاری و برنامه ريزی اعزام دانش آموزان به اردوی مذكور را به همراه علل و عوامل بروز حادثه مورد بررسی و اعلام نظر قرار دهد .

اين گزارش حاكيست ؛ در اين اطلاعيه يك كارگروه تخصصي نيز ماموريت يافته تا با مشاركت معاونت هاي مربوطه نسبت به بازنگری و اصلاح ضوابط و مقررات برگزاري اردوها و بازديدها با رويكرد افزايش ضريب  ايمنی دانش آموزان در سفرهای گروهی  ، حداكثر ظرف يك ماه آينده اقدام نمايد .

براساس اين گزارش ؛ در اين اطلاعيه مقرر شده است تا بازنگری شيوه نامه برگزاری اردوها و بازديد دانش آموزی و... تا زمان بررسی مجدد دستورالعمل مذكور ، اعزام دانش آموزان در شب ، جز  از طريق وسيله نقليه ريلی وهوايی ممنوع می باشد

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *