چاپ کتب درسی، بیش از ظرفیت دانش آموزان/ ممنوعیت فروش اجباری لوازم التحریر با کتب درسی/ تمدیدمهلت ثبت نام کتب درسی تا 17 شهریور

11:35 - 11 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۹۷۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون توسعه منابع انسانی آموزش ‏و پرورش گفت: هیچ گونه کمبودی در عرضه کتب درسی وجود ندارد و بیش از ظرفیت دانش آموزان، کتاب به چاپ رسیده است.

چاپ کتب درسی، بیش از ظرفیت دانش آموزان/ ممنوعیت فروش اجباری لوازم التحریر با کتب درسی/ تمدیدمهلت ثبت نام کتب درسی تا 17 شهریوربه گزارش خبرنگار جامعه ، طلایی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: در عرضه کتب پایه دبستان و پیش دانشگاهی  هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و ظرفیتی بیش از اندازه دانش آموزان برای ارائه کتب درسی در نظر گرفته است که امسال حدود 7 میلیون دانش آموز در لیست دریافت کتاب قرار دارند.

 وی افزود: به منظور جلوگیری از مراجعه والدین به بازار سیاه و تخلفات کتاب فروشی ها، شرایط برای خرید کلیه کتب درسی به شکل تک جلدی فراهم شده است بنابراین  درصورت تخلف از جانب کتابفروشی ها، شهروندان می توانند شکایت خود را از طریق شماره های درج شده در مصوبه مغازه های کتابفروشی  و یا سامانه مندرج، پیگیری کنند.

معاون توسعه منابع انسانی آموزش ‏و پرورش خاطر نشان کرد: اجبار به خرید لوازم التحریر همراه با کتاب درسی  از جانب کتابفروشی ها ممنوع است و هیچ اجباری در این کار وجود ندارد.

 وی اذعان داشت: درحال حاضر کتب درسی پایه یازدهم توزیع می شود. گفتنی است ثبت نام خرید کتب درسی تا 17 شهریور تمدید شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *