لغو کنسرت بندرعباس‌ خواننده مشکی/صادقی:عادت ندارم بر خلاف نگاه قلبم ببینم+ عکس

9:30 - 11 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۸۹۳
رضا صادقی در احترام به بازماندگان حادثه واژگون شدن اتوبوس حامل دختران هرمزگانی، کنسرت امشب خود در بندرعباس را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رضا صادقی که قرار بود امشب دهم شهریور در سالن "شهید آوینی" بندرعباس روی صحنه برود، تاریخ کنسرت خود را پس از وقوع حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی به زمان دیگری موکول کرد و هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.
 رضا صادقی

رضا صادقی در صفحه اینستاگرامش توضیح داد: عادت ندارم بر خلاف نگاه قلبم ببینم. با تمام احترام و باور قلبی و اجازه مردم نازنین شهرم، کنسرت امشب را موکول می‌کنیم به زمان دیگر؛ برای همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده حادثه دختران معصوم هرمزگانی‌ام. ممنونم از تهیه‌کنندگان و دست‌اندکاران کنسرت امشب که همراه این باور و تصمیم بودند. تمام قلبم برای این دختران پاک و معصوم مچاله شد. هرمزگان تسلیت.

به گزارش میزان، صادقی تلاش کرده در آلبوم جدیدش به مشکلات اجتماعی و همچنین مسائل سرزمینش بپردازد و جدیدترین اثر موسیقایی خود را با چنین رویکردی تولید کرده است.

 رضا صادقی

خواننده آلبوم "همین" در کنسرت تابستانی خود ضمن اجرای آثاری از آلبوم جدیدش، مجموعه ای از قطعه های پرطرفدار و خاطره انگیزش را روی صحنه برد که از جمله ان ها می توان به "مشکی رنگ عشقه"، "وایسا دنیا" و "دوستت دارم خدا" اشاره کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *