پخش زنده دعای عرفه از شبكه های سیما

10:30 - 08 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۱۴۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی‌الحجه، دعای پر فیض عرفه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز پنجشنبه 9 شهریور ماه از شبكه های یك، دو، سه، چهار، پنج، قرآن و معارف و افق پخش می شود.

پخش زنده دعای عرفه از شبكه های سیمابه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ شبكه های سیما به روال هر سال، دعای عرفه را از نقاط مختلف كشورمان به صورت زنده روانه آنتن می‌كنند. ساعت و محل پخش دعای عرفه از شبكه‌های مختلف به شرح زیر است:

شبكه یك سیما

پخش «دعای عرفه» را ساعت 14:30 از صحرای عرفات آغاز می‌كند.

شبكه دو سیما

پخش «دعای عرفه» را از حرم حضرت معصومه، ساعت 15، توسط عباس حیدر زاده آغاز می كند.

شبكه چهار سیما

از شاه چراغ مخاطبانش را از زمزمه «دعای عرفه» سید مهدی میرداماد بهره مند می كند. این مراسم حوالی ساعت 15 آغاز می شود.

شبكه پنج سیما

پخش «دعای عرفه» را از حرم عبدالعظیم حسنی بر عهده دارد. در این مراسم كه از ساعت 15:30آغاز می شود، منصور نورایی دعای عرفه را می‌خواند.

شبكه قرآن و معارف سیما

از حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) زمزمه‌های «دعای عرفه» را از زبان مهدی سماواتی برای مخاطبانش پخش می‌كند. این مراسم ساعت 16 آغاز می شود.

دوربین های شبكه افق با استقرار در مسجد مقدس جمكران، از ساعت 15:30 مراسم معنوی «دعای عرفه» را پخش می‌كند. قرائت این دعای شریف توسط حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی صورت می گیرد.

گفتنی است به علت پخش فوتبال ایران و كره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی، «دعای عرفه» توسط استاد انصاریان ساعت 14:20 از شبكه سه سیما پخش می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *