رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی‎توجهی پوتین و ترامپ به نگرانی‌های اسرائیل/نیروهای تحت حمایت ایران به مرزهای فلسطین اشغالی رسیدند

10:07 - 10 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۴۰۰۷
پایگاه دبکافایل در مطلبی مدعی شد طی روزهای شبنه و یکشنبه نیروهای تحت حمایت ایران و حزب‌الله در 2 کیلومتری سرزمین‎های اشغالی مستقر شده‌اند.

پوتین و نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه دبکا‌فایل در مطلبی نوشت که علی‌رغم هشدار‌های پی‌درپی اسرائیل مبنی برحضور تهدیدآمیز نیرو‌های تحت حمایت ایرانی در مرز‌های سوریه با اسرائیل، مسکو و واشنگتن هیچ توجهی به نگرانی‌های اسرائیل ندارد.


دبکافایل با اشاره به سفر اخیر بنیامین نتانیاهو به مسکو برای گرفتن تضمین درباره امنیت رژیم صهیونیستی نوشت: هنوز یک هفته از سفر نتانیاهو به مسکو نگذشت که ولادیمیر پوتین هشدار‌های نخست‌وزیر اسرائیل مبنی عدم تحمل حضور دائمی ایران در سوریه را به محک آزمایش گذاشت.


این پایگاه صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی و اطلاعاتی خود مدعی است که طی روز‌های شنبه و یکشنبه نیرو‌های تحت حمایت ایران و حزب‌الله در یک پایگاه مناطق کاهش تنش در شهر قنیطره مستقر شده‌اند.


بنا به ادعای این پایگاه خبری هم‌اکنون نیرو‌های تحت حمایت ایران و حزب‌الله در ۲ کیلومتری بلندی‌های جولان قرار دارند که بیش از هر زمانی به مناطق مرزی سوریه و سرزمین‌های اشغالی نزدیک شده‌اند.


دبکافایل در ادامه با بیان اینکه اسرائیل بار‌ها نگرانی خود را از حضور نیرو‌های تحت حمایت ایرانی نزدیک سرزمین‌های اشغالی به مسکو و واشنگتن اعلام کرده افزود: ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ هیچ توجهی به نگرانی‌های اسرائیل ندارند و مدام تکرار می‌کنند که جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و تنها نیرو‌های روسیه بر مناطق کاهش تنش نظارت خواهند داشت نه هیچ کسی دیگر؛ اما اکنون می‌بینیم نیرو‌های تحت حمایت ایران نیز اضافه شده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *