کشف 19 میلیارد لوازم التحریر قاچاق در خراسان رضوی

12:46 - 07 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۸۹۳
با هوشیاری پلیس شهرستان سبزوار خودرو تريلي حامل 19 ميليارد و 220 ميليون ريال لوازم التحرير قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

کشف 19 میلیارد لوازم تحریر قاچاق در خراسان رضویبه گزارش گروه جامعه ،سردار "قادر کریمی" فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سبزوار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور شاهرود به سبزوار به یک دستگاه تریلی مشکوک و خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

وی افزود: پلیس شهرستان سبزوار پس از بررسی مدارک بار خودرو در بازرسی از آن ۳۲۰ هزار و ۲۲۵ قلم انواع لوازم التحریر قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی شامل دفتر، خودکار، قلم، ماشین حساب، میز تحریر با صندلی، لیوان سرامیکی بزرگ، کایت بادی، برچسب رنگی و... کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش محموله ۱۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده ۴۴ ساله آن پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار کریمی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق خود به عنوان یکی از عوامل ایجاد امنیت برای حمایت از تولیدات داخلی و به تبع آن اشتغالزایی است که کارکنان پلیس خراسان رضوی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *