رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکل بزرگ برای احداث موزه باشگاه پرسپولیس/ پروین هم باید جام‌ پس بدهد

11:56 - 07 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
یکی از مشکلات بزرگ باشگاه پرسپولیس برای راه‌اندازی موزه این باشگاه جام‌هایی است که به رسم امانت در اختیار برخی از پیشکسوتان آن قراردارد و باید بازگردانده شود.

مشکل بزرگ برای احداث موزه باشگاه پرسپولیس/ پروین هم باید جام‌ پس بدهد 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مدیران باشگاه پرسپولیس پروژه احداث موزه فوق مدرن باشگاه‌ها را در شرایطی در دستور کار خود قرار داده‌اند که در این راه با یک مشکل بسیار بزرگ رو‌به‌رو هستند!

پرسپولیس به عنوان یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌های ایران برای راه‌اندازی موز‌ه‌اش نیاز به تمام جام‌هایی دارد که در طول تاریخ به آن دست پیدا کرده اما مشکل اینجاست که اکثر این جام‌های قهرمانی در اختیار باشگاه نیست!

علی اکبر طاهری و مسئولان پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک قصد دارند موزه باشگاه پرسپولیس را در ورزشگاه شهید کاظمی راه‌اندازی ‌کنند. آنها در ماه‌های گذشته تحقیقات گسترده‌ای درباره سرنوشت جام‌های قهرمانی پرسپولیس از گذشته تا به امروز داشته‌اند تا این جام‌ها را به باشگاه بازگردانند.

نکته قابل تامل اینجاست که در دهه‌های 60 و 70 عملا این تیم بزرگ دفتر و تشکیلات قابل توجهی نداشته و با نظارت دولت به صورت شخصی توسط علی پروین و افرادی که مدیرعامل باشگاه شدند اداره می‌شد. همین مساله باعث شد تمام لوح‌ها،‌ مدال‌ها و جام‌های قهرمانی در باشگاه حفظ نشود و به دست افراد مختلف بیفتد.

در چنین شرایطی از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد طاهری و همکارانش پس از رایزنی و بررسی‌های بسیار زیاد،‌ تقریبا توانسته‌اند از روی لیست جام‌های گمشده،‌ افرادی را که جام‌های پرسپولیس را در سال‌های گذشته نزد خودشان به رسم امانت نگه داشته‌اند پیداکنند. به همین منظور جلسات مختلفی برای بازگرداندن این جام‌ها به باشگاه پرسپولیس انجام شده است.

علی پروین پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولی و یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران که سال‌‌های سال با کمک دوستانش توانست پرسپولیس را سرپا نگه دارد، یکی از چهره‌هایی است که تعداد قابل توجهی از جام‌های باشگاه را در تمامی این سال‌ها نزد خود نگه و آنها را حفظ کرده است. حالا اما با درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس پروین باید این امانت را به باشگاه بزرگ پایتخت بازگرداند تا پس از تکمیل جام‌ها،‌ عملا پروژه احداث موزه باشگاه با برنامه‌ریزی و طراحی‌های صورت گرفته آغاز شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال حاضر منتظر استرداد جام‌ها توسط افرادی است که آنها را  نزد خود نگه‌ داشته‌اند و تا به امروز این نمادهای قهرمانی به پرسپولیس عودت داده نشده است. باید دید در روزهای آنده چه اتفاقاتی در این زمینه می‌افتد.



غلامرضا فقیه
|
Germany
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
چه بهتر که هرچه زود تر موزه باشگاه پرسپلیس افتتاح شود و تندیسی از آقای عبدو هم در این موزه باشد چون آقای عبدو کسی بود که بنیان گزار پرسپولیس بوده و تلاش زیادی برای زند نگاه داشتن پرسپولیس داشته روحش شاد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *