قرارداد بلند مدت پرسپولیس با اسپانسر البسه باشگاه/ طرح لباس سرخ‌پوشان تغییر می‌کند

11:11 - 07 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس به زودی با اسپانسر البسه این باشگاه قرارداد بلند مدت امضا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد بلند مدت با اسپانسر البسه‌اش قرار دارد.

مدیران این باشگاه تلاش زیادی داشتند تا پیش از آغاز فصل قرارداد بلند مدتی را با اسپانسر پوشاک کنونی خود ببندند اما به دلیل دولتی بودن باشگاه پرسپولیس مشکلاتی در انعقاد این قرارداد بلند مدت به وجود  آمده بود. همین موضوع باعث شد برنامه شرکت جوما برای آغاز به کار خط تولید لباس‌های پرسپولیس با طرح جدید منتفی شود و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مجبور شد البسه لیگ هفدهم خود را از کیت‌های از پیش طراحی شده این شرکت تولیدی اسپانیایی تامین کند.

درحال حاضر خبر می‌رسد جلسات مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیران ذیصلاح برای حل مشکل قانونی انعقاد قرارداد بلند مدت بدون برگزاری مزایده با نتایج مثبتی همراه بوده و به این ترتیب علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه، با شرکت متین اسپرت نماینده جوما در ایران برای انعقاد قرارداد سه ساله به توافق رسیده و این قرارداد به زودی امضا می‌شود.

طی این قرارداد این شرکت به مدت سه سال وظیفه دارد تا البسه تیم‌های اصلی و پایه باشگاه پرسپولیس را تامین کند. با برطرف شدن موانع، این شرکت  کیت طرح‌های لباس‌های جدید را ارائه کرده و به همین دلیل طرح لباس‌های پرسپولیس برای دربی و  دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *