فریدون جیرانی زنگ نمایش آشویتس زنان را به صدا در می‌آورد

9:00 - 07 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۷۶۰
فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما زنگ افتتاحیه نمایش آشویتس زنان را به صدا در خواهد آورد. افتتاحیه این نمایش یکشنبه مورخ دوازدهم شهریور ماه 96 ساعت 19 در خانه نمایش دا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما زنگ افتتاحیه نمایش آشویتس زنان را به صدا در خواهد آورد. افتتاحیه این نمایش یکشنبه مورخ دوازدهم شهریور ماه 96 ساعت 19 در خانه نمایش دا برگزار خواهد شد.

فریدون جریانی

نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی و کارگردانی "علی صفری" رونمایی شد. این نمایش از دوازدهم شهریور ماه ۹۶ به مدت پانزده شب در "خانه نمایش دا" روی صحنه خواهد رفت.

آشویتس زنان روایتگر مشکلات و سختی‌هایی است که جنگ جهانی دوم برای خانواده‌ها و زنان به همراه داشته و در همین بستر به شرح مشکلات سه تن از زنان کشور‌های لهستان، فرانسه و آلمان می‌پردازد که در خلال جنگ خانه و خانواده شان را از دست می‌دهند.

امیر شمس، یگانه رجبی، شهرزاد محمودی و یاسمن میرزایی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رها حاجی‌زینل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پیش از در ارکستر فیلارمونیک تهران عضویت داشته عهده‌دار رهبری گروه موسیقی این اثر خواهد بود. سیاوش همزه و پروشات مشایخی به عنوان نوازندگان ویولن سل، اشکان حشمتی در مقام نوازنده کوبه‌ای و محمد‌امین فرخی، مهدی ابوحمزه و آذین الهی در جایگاه گروه آوا، موسیقی این اثر را شکل می‌دهند.

سایر عوامل اجرایی نمایش "آشویتس زنان" به این شرح است: مدیر صحنه: طاها فرد، طراح لباس: مریم کاظمی ها، منشی صحنه: نیلوفر امیری، دستیار صحنه: عرفان رضوی، طراح گرافیک: امین قنبری، عکاس: نوید ملکی یگانه، مترجم انگلیسی: مهدی ابوحمزه، امور تبلیغات: گروه تبلیغاتی رِفرم، ساخت تیزر: گروه فیلم سازی هونر



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *