یک شب اقامت در هتل تیم ملی ایران چقدر هزینه دارد؟/ آشنایی با ویژگی های هتلMayfield در سئول+عکس

9:01 - 06 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۳۸۴
تیم فوتبال ایران طی سال‌های اخیر در برابر تیم کره بدون شکست بوده و کی‌روش مصمم است تا این روند را همچنان در مقابل این تیم پرقدرت آسیایی ادامه دهد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، تیم ‌ملی ایران در حالی روز پنجشنبه در مقدماتی جام‌ جهانی باید به مصاف کره‌ جنوبی برود که اعضای تیم روز گذشته به سئول رسیدند. یکی از نکات مهم این سفر که مورد توجه ویژه رسانه های کشورمان قرار گرفته، هتلی است که تیم ‌ملی در آن اسکان دارد.

هتل 5 ستارهMayfield یکی از هتل ‌های خوب کشور میزبان است که امکانات ورزشی خوبی از جمله یک زمین تمرین، سالن بدنسازی، استخر و سایر امکانات لازم را داراست اما بر خلاف آنچه که برخی رسانه ها و کانال های تلگرامی ایرانی می گویند، بهترین هتل پایتخت کره جنوبی محسوب نمی شود.

بررسی سایت رزرو این هتل نشان می دهد برای یک شب اقامت در آن برای 2 نفر، باید مبلغ 581 هزار تومان پرداخت کرد که با تخفیف ایام خاص، این رقم به 478 هزار تومان می رسد و در عین حال، 76 هزار تومان نیز باید برای صرف صبحانه پرداخت. البته اتاق های بزرگتر و بهتر این هتل، بیش از 900 هزار تومان برای هر شب قیمت گذاری شده اند.

یک شب اقامت در هتل تیم ملی ایران چقدر هزینه دارد؟/ آشنایی با ویژگی های هتلMayfield در سئول+عکس

در نظرات کاربران و افرادی که از این هتل استفاده کرده اند نیز طبیعت زیبا و مناظر و چشم انداز این هتل، بیش از هر چیز مورد توجه قرار گرفته و در عین حال، از تجهیزات ورزشی آن نیز تعریف شده است.

تیم فوتبال ایران طی سالهای اخیر در برابر تیم کره بدون شکست بوده و کی روش مصمم است تا این روند را همچنان در مقابل این تیم پرقدرت آسیایی ادامه دهد. اما کره به برد این بازی برای صعود به جام جهانی احتیاج دارد.

منبع: صبحانه

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *