سریال تلویزیونی گیله وا در کیاشهر گیلان/علاقه ستاره اسکندری به قصه میرزا کوچک خان جنگلی+ تصاویر پشت صحنه

15:00 - 05 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۱۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال تلویزیونی «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان و با حضور بازیگرانی چون ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق و حمیدرضا پگاه این روزها در کیا شهر گیلان مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان و با حضور بازیگرانی چون ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق و حمیدرضا پگاه این روزها در کیا شهر گیلان مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد.

سریال تلویزیونی گیله وا در کیا شهر گیلان/علاقه ستاره اسکندری به قصه میرزا کوچک خان جنگلی
ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیونی نیز که این روزها در این مجموعه 6 قسمتی مشغول ایفای نقش است در خصوص بازی در این مجموعه گفت: این روزها در سریال تلویزیونی "گیله وا" مشغول ایفای نقش هستم، این سریال داستان زندگی میرزاکوچک خان جنگلی را با داستانی عاشقانه روایت می کند.

سریال تلویزیونی گیله وا در کیا شهر گیلان/علاقه ستاره اسکندری به قصه میرزا کوچک خان جنگلی

وی افزود: تا بیستم شهریور ماه در لوکیشن کیاشهر گیلان مشغول ضبط هستیم و سپس بعد از آن کارمان در این لوکیشن به پایان خواهد رسید.

اسکندری ادامه داد: من در سریال 6 قسمتی "گیله وا" نقش مادر یک خانواده را ایفا می‌کنم، هنوز نمی‌دانم این مجموعه چه زمانی و در چه شبکه‌ای روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت و بعید می‌دانم در ماه محرم به روی آنتن برود.

بازیگر سریال "مرگ تدریجی یک رویا" در خصوص علاقه خود به این مجموعه تلویزیونی ادامه داد: سریال تلویزیونی "گیله وا" از این بابت برایم جذاب است که یک واقعه تاریخی را روایت می‌کند و مخاطب بیشتر یک قصه را دنبال می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: در شرایطی که سریال‌های تلویزیونی اغلب شبیه به هم ساخته و اکثر این مجموعه‌ها آپارتمانی و کم هزینه هستند، ساخت سریال "گیله وا" که در شمال ایران و در لوکیشنی بسیار ویژه و زیبا ساخته می شود یک اتفاق بصری خوب محسوب می شود.

سریال تلویزیونی گیله وا در کیا شهر گیلان/علاقه ستاره اسکندری به قصه میرزا کوچک خان جنگلی

بازیگر سریال "نرگس" با توجه به این که این مجموعه در شمال کشور ساخته می شود در خصوص داشتن لهجه شمالی در آن افزود: در مجموعه تلویزیونی "گیله وا" لهجه شمالی نداریم و درحد کشیدن بعضی از کلمات دیالوگ‌ها را ادا می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *