اتحادیه اروپا خواستار پایان دادن به عملیات تخریب مدارس فلسطینیان از سوی اسرائیل شد

5:37 - 04 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۵۸۰
اتحادیه اروپا خواستار پایان دادن به عملیات تخریب و مصادره منازل فلسطینی از سوی اسرائیل شد و از این رژیم خواست براساس قوانین حقوق بشر از سیاست های توسعه طلبانه و محروم کردن فلسطینیان از روند توسعه دست بردارد.

به گزارش گروه بین‌الملل ،نمایندگی‌های اتحادیه اروپا مستقر در شهرهای «رام الله» و «بیت المقدس» روز جمعه با انتشار بیانیه ای، اقدامات رژیم صهیونیستی در تخریب دو باب مدرسه فلسطینیان در بیت المقدس و کرانه باختری را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه «الیوم السابع» مصر، در این بیانیه تصریح شده است: «هر دانش آموزی با امنیت کامل، حق بهره مندی از آموزش را دارد. کشورها موظفند ضمن حمایت و احترام به دانش آموزان، به آنان اطمینان دهند که مدارس، مکانی امن برای آنها است.


همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: «نمایندگی های اتحادیه اروپا در بیت المقدس و رام الله از اسرائیل می خواهند تا مدارس و تجهیزات مصادره شده فلسطینیان را بازگرداند.


اتحادیه اروپا همچنین خواستار پایان دادن به عملیات تخریب و مصادره منازل فلسطینی از سوی اسرائیل شد و از این رژیم خواست براساس قوانین حقوق بشر از سیاست های توسعه طلبانه و محروم کردن فلسطینیان از روند توسعه دست بردارد.


رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته یک مهد کودک را در شرق کرانه باختری مصادره کرد. این رژیم سه شنبه شب نیز یک باب مدرسه «دبستان» را در جنوب این منطقه ویران کرده بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *