تبریک نمایندگان مردم به مناسبت هفته دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر اسطوره خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند

11:45 - 02 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۲۵۴
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی و امیر خجسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هفته دولت را با انتشار پستی در اینستاگرام خود تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، هفته‌ی دولت از 2 تا 8 شهریور با نام دو شهید فرزانه رجایی و باهنر زینت یافته است و اقدام همه‌ دولت‌ها در سرلوحه قراردادن نام و اهداف این دو شهید، حرکتی پرمعنا است. از این رو علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی و امیر خجسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هفته دولت را با انتشار پستی در اینستاگرام خود تبریک گفتند.

علاءالدین بروجردی: با گرامیداشت سالگرد شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و کارمندان پرتلاش و خدمتگذار تبریک عرض می‌کنیم.

هفته دولت

امیر خجسته: دوم شهریور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبین مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء است. هفته دولت یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این هفته، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: «شهید رجایی و شهید باهنر، حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت‌شان درس‌آموز بود». اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدای بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

هفته دولت

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *