عجیب و غریب ترین کاری که گوگل با گوشی هایش کرده است! +عکس

22:19 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۱۹۳
شرکت گوگل در اقدامی عجیب دو گوشی هم نسل را با ظاهری متفاوت ساخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ، معمولا زمانی که یک شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی، نسل جدید گوشی‌های خود را رونمایی می‌کند چند گوشی فرعی دیگر نیز در همان نسل عرضه می‌کند. برای مثال شرکت اپل زمانی که گوشی هوشمند آیفون 7 را تولید کرد پس از آن گوشی های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را که نسخه های فرعی از آیفون 7 بودند را روانه بازار کرد.

شرکت‌ها از این اقدام اساسا چند هدف کلی دارند؛ اولین و مهمترین آنها سود بیشتر است، زیرا این گوشی‌های فرعی نیز به واسطه ارتباط با گوشی اصلی فروش خوبی خواهند داشت. هدف بعدی ایجاد تنوع در گوشی اصلی نسل موجود است و معمولا در این بخش شرکت ها سعی می‌کنند تغییرات اندکی در سخت افزار گوشی‌های فرعی ایجاد کنند تا مخاطب به خرید آنها راغب شود. مثلا ممکن است پردازنده تقویت شود و یا دوربین‌های اصلی و سلفی رشد داشته باشند و ... .

عجیب و غریب ترین کاری که گوگل با گوشی هایش کرده است! +عکس

یکی از شرکت های بزرگ در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند، گوگل است. این شرکت در حال حاضر گوشی Pixel 2 را برای عرضه آماده می‌کند. اما همزمان با این گوشی ساخت نسخه فرعی آن را نیز با نام Pixel XL 2 در دستور کار خود دارد. نکته قابل توجه این است که گوشی فرعی Pixel 2 شباهت ظاهری زیادی به گوشی اصلی این نسل ندارد! تصاویر لو رفته از این دو گوشی نشان می‌دهد که نسخه فرعی یعنی Pixel XL 2 دارای حاشیه صفحه نمایش قطورتری است و بیشتر شبیه به گوشی «LG G6» طراحی شده است. این در حالی است که نسخه اصلی یعنی Pixel 2 دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالاتری است و طراحی آن بیشتر شبیه به گوشی Nexus 6P است.

معمولا اینگونه تفاوت های اساسی در دو نسخه فرعی و اصلی یک نسل از گوشی هوشمند اتفاق نادری است که گوگل این بار آن را عملی کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *