زمان بازگشت خارجی‌ها به ایران/ سرخپوشان به دنبال مجوز بازی نوراللهی

14:18 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۰۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زمان بازگشت بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس به ایران مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ، سرتن چوک، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ و بوژیدار رادو شوویچ پس از بازی با الاهلی، مسقط را به قصد کرواسی ترک کردند. گادوین منشا نیز راهی ایتالیا شد.

این نفرات قرار است روز دوشنبه به تهران برگردند و به تیم ملحق شوند. در این میان بشار رسن که باید برای دو بازی، تیم ملی کشورش را همراهی کند، بعد از بازی‌های عراق و همزمان با دیگر ملی‌پوشان پرسپولیس به سرخپوشان ملحق می‌شود.

*کاروان سرخپوشان بنابر اعلام مسئولان تیم، امروز چهارشنبه با پرواز ساعت 17:15 دقیقه وارد تهران خواهند شد.

تیم تا روز شنبه استراحت خواهد داشت. تمرینات از روز یکشنبه آغاز می‌شود و تمرین روز یکشنبه با هدایت کریم باقری انجام می‌شود و از روز دوشنبه برانکو ایوانکوویچ خود هدایت تمرینات را بر عهده می‌گیرد.

*احمد نورالهی که در حال حاضر خدمت مقدس سربازی را پشت سر می‌گذارد، احتمالا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر مجوز همراهی سرخپوشان را خواهد داشت و در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

انجام این امر با همکاری یگان خدمتی این بازیکن و سازمان نظام وظیفه محقق خواهد شد و باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند با توجه به موازین قانونی، مجوز استفاده از این بازیکن را در اختیار بگیرد. در همین ارتباط و بنابر اعلام وکیل این بازیکن، احمد نورالهی قرار است جهت انجام پاره‌ای امور اداری مربوط به ترخیص خود، راهی تبریز شود.

گفتنی است؛ نورالهی در حال حاضر مجوز بازی در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس را در اختیار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *