انتخاب نجفی به عنوان شهردار کار خوبی بود/ گرد اتهام مالی روی شورا و شهرداری ننشیند

13:57 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۰۱۸
یادگار امام راحل گفت: نباید گرد اتهام مالی روی دامن شورا و شهرداری تهران بنشیند و اعتماد مردم نباید از بین برود.

انتخاب نجفی به عنوان شهردار کار خوبی بود/ گرد اتهام مالی روی شورا و شهرداری ننشیندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سید حسن خمینی در دیدار با اعضای شورای شهر تهران گفت: دوره مسئولیت جدید اعضای شورا را تبریک می‌کویم.

وی افزود: اعضای شورا مجموعه‌ای از نیرو‌های باتوان، با سابقه و جوان هستند که امید زیادی به موفقیت آن‌ها در شهر تهران است.

یادگار امام راحل با اشاره به حضور کارشناسان برجسته در شورای شهر اظهارکرد: مرتضی الویری، احمد مسجد جامعی، محسن هاشمی که پدید آورنده مترو تهران است از جمله افرادی هستند که می‌توانند در حوزه مسائل شهری خوب عمل کنند.

وی ادامه داد: این مجموعه اعتماد قوی مردم تهران را نیز به همراه دارد. در هیچ دوره‌ای چنین رای بالا و یکدستی سابقه نداشته است.

سید حسن خمینی ادامه داد: این شورا یکدست بوده و اعتماد قوی مردم را به همراه دارد. البته این موضوع مسئولیت‌ها را اضافه کرده و در کنار آن برای مردم امید را به همراه داشته است.

یادگار امام راحل با تاکید بر اینکه اعتماد مردم نباید نادیده گرفته شود خاطرنشان کرد: اعضای شورا هر چه همت دارند باید به خرج دهند. عقبه اجتماعی پشت لیست قرار گرفت و این‌ها هم سرمایه است و هم یک انتظار از اعضایی که در شورا حضور دارند.

وی یکی از کار‌های خوب شورای پنجم را انتخاب محمد علی نجفی دانست و ادعان کرد: شهردار جدید تهران سابقه قابل توجهی داشته و در تمام حوزه‌ها از قبیل صنعت، مسائل اجتماعی و فرهنگی حضور فعالی داشته است.

سید حسن خمینی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات تهران خاطرنشان مرد: مشکلات اداری شهرداری به عنوان نهادی که ارتباط زیادی با مردم دارد باید برطرف شود.
وی افزود: باید به سمت حل آسان‌تر و ارزان‌تر مشکلات شهر تهران پیش رویم. باید مشکلات را بشناشیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

یادگار امام راحل با بیان اینکه چشم امید همه بر این است که مشکلات بیش از گذشته برطرف شود اذعان کرد: هر نقطه اش می‌تواند سرآغاز بهتری برای حل مشکلات باشد.

سید حسن خمینی با تاکید بر اینکه نباید گرد اتهام مالی بر دامن مدیریت شهری و شورای شهر باشد گفت: باید شفافیت در دستور کار قرار گیرد تا سرمایه سنگین اعتماد دستخوش خدشه نشود.

وی خطاب به اعضای جديد شورای شهر اظهاركرد: چهار سال به سرعت برق و باد می گذرد و اعضا بايد از اين فرصت بيشترين بهره را ببرند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *