رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرنگی‌کاران تیم ملی اشتباهات بچگانه‌ای در مسابقات جهانی داشتند/ قادریان جوری کشتی می‌گرفت که انگار خواب بود

12:13 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۱۹۵۵
عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: نقطه ضعف تیم ملی این بود که فرنگی‌کاران ما اشتباهات خیلی بد و بچگانه‌ای داشتند که دیگر امکان جبران این اشتباهات نبود.

رحیم علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد فرنگی‌کاران کشورمان در مسابقات جهان پاریس اظهار داشت: مسابقات جهانی پاریس سطح بسیار بالایی داشت و فرنگی‌کاران کشورمان در این مسابقات شاهکار کردند. خیلی‌ها پیش از مسابقات اعتقاد داشتند این تیم به جایی نمی‌رسد اما خوشبختانه فرنگی‌کاران کشورمان انتظارات را براورده کردند.

وی ادامه داد: البته یکی دو تا از تیم‌ها با ترکیبی جوان به پاریس آمده بودند. روس‌ها با وجود این که مدال طلا کسب نکردند اما قهرمان شدند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی تصریح کرد: گرایی و نوری عملکرد خیلی خوبی داشتند. اگر برای صالحی‌زاده ناداوری صورت نمی‌گرفت می‌توانست کشتی‌های بیشتری بگیرد و زود حذف نشود. متاسفانه نقطه ضعف تیم ملی این بود که فرنگی‌کاران ما اشتباهات خیلی بد و بچگانه‌ای داشتند که دیگر امکان جبران این اشتباهات نبود. وقتی داوران تا این حد می‌توانند در نتایج تاثیرگذار باشند نباید این اشتباهات انجام شود.

علی‌آبادی درباره عملکرد ضعیف قادریان گفت: قادریان جوری کشتی می‌گرفت که انگار خواب بود و دوست نداشت کشتی بگیرد. واقعا آدم افسوس می‌خورد وقتی می‌بیند قادریان با وجود جوانی و قدرتی که دارد اینگونه کشتی می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از عبدولی انتظارات زیادی داشتیم اما او همچنان مثل قبل کشتی می‌گیرد. در کشتی تا فن زده نشود امتیاز داده نمی‌شود اما عبدولی وقتی از حریف می‌افتد به دنبال کسب امتیاز است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *