مراکز مشاوره پیش از طلاق تمام توان خود را جهت سازش زوجین بکار گیرند

11:48 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۱۹۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی دادگستری هرمزگان با بیان اینکه مراکز مشاوره پیش از طلاق باید تمام توان خود را جهت صلح و سازش میان زوجین بکار گیرند گفت: تاکنون با پنج مرکز مشاوره پیش از طلاق در بندر عباس تفاهم همکاری منعقد شده است.

مراکز مشاوره پیش از طلاق تمام توان خود را جهت سازش زوجین بکار گیرندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، علیرضا احمدی منش معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان از تعدادی از مراکز مشاوره پیش از طلاق طرف تفاهم با معاونت پیشگیری دادگستری استان بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از این مراکز بیان کرد: به منظور تحکیم و صیانت از بنیان خانواده و اصلاح ذات البین زوجین متقاضی طلاق، مراکز مشاوره پیش از طلاق به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه راه اندازی شدند.

این مقام قضایی در تشریح وظایف این مراکز گفت: معاونت اجتماعی قوه  قضائیه بر آن شد تا با استفاده و جلب همکاری مراکز تخصصی مشغول در امر مشاوره از تقاضای زوجین نسبت به طلاق با انجام مشاورات روانشناسی،حقوقی، مذهبی و مددکاری بکاهد.

احمدی منش ادامه داد: پس از تفویض اختیار صورت گرفته از جانب ریاست کل دادگستری استان هرمزگان  و براساس شیوه نامه ابلاغی از طرف معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دبیرخانه مشاوران طلاق در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان راه اندازی و شورای عالی مشاوران استان به ریاست معاون پیشگیری دادگستری تشکیل شد.

وی وظیفه این شورا را سیاستگزاری راجع به مراکز مشاوره طلاق، در استان برشمرد و بیان کرد: تاکنون بر اساس مصوبات متخذه در این شورا با پنج مرکز مشاوره پیش از طلاق در بندر عباس تفاهم همکاری منعقد تا مراکز یاد شده تمام توان خود را جهت ایجاد صلح و سازش میان زوجین به کارگیرند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *