سیم کارتم را دو میلیارد خواستند ندادم! / وسوسه می شوم اما تسلیم نه!

10:01 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۱۸۷۶
شاید تصورش کمی برای شما دشوار باشد 5میلیارد تومان قیمت یک سیم کارت .یعنی هم قیمت یک مازراتی یا پورشه .حتما با خود می گویید مگر می شود یک سیم کارت به بهانه رند بودن 5 میلیارد تومان ارزش داشته باشد .اگرچه باورش سخت است ولی وجود دارد.

سیم کارتم را دو میلیارد خواستند ندادم! / وسوسه می شوم اما تسلیم نه!به گزارش گروه فضای مجازی ، می گویند خط بازی و خرید وفروش سیم کارت رند در میان فوتبالیست ها خیلی رایج است. مثلا برخی بازیکنان به دنبال خرید سیم‌کارتی هستند که همانند شماره پیراهنشان رند باشد. برخی نیز که دستی در بازار موبایل دارند، توسط شریک تجاری‌شان دست به خریدوفروش خطوط رند می‌زنند که از این خطوط جهت بیزینس استفاده می‌کنند یا دوباره آن‌ها را به فروش می‌رسانند.

صاحب یکی از سیم کارت های رند که قیمتی حدود 2 میلیارد تومان پیشنهاد داشت از علاقه مندی اش به شماره سیم کارت خود گفت واینکه حاضر به فروش سیم کارتش نیست.

تا به حال چه پیشنهادی برای خرید سیم کارتتان داده اند؟

قیمت های متفاوتی پیشنهاد شده است از یک میلیارد و 700 تا 2 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

پس چرا قبول نکردید؟

برای اینکه به این شماره ام عادت کرده ام و همه دوستان و فامیل ها با همین شماره با من تماس می گیرند. بنابراین تغییر آن کار راحتی نیست.

اما در عوض قیمت پیشنهادی نیز بسیار وسوسه کننده است؟

بله وسوسه کننده است ولی من با این وجود تسلیم نشدم ونمی شوم.

شاید شما به چنین پولی نیاز ندارید و کاملا تامین هستید؟

شاید هم من به میزانی بیشتر از این پول به بانک ها بدهکار باشم.

چه کسی به شما پیشنهاد 2 میلیارد تومانی داده است؟

صاحب شماره .... که می تواند رندترین شماره ایران باشد، چند وقت پیش با من تماس گرفت و گفت حاضر است سیم کارت مرا به قیمت 2میلیارد تومان بخرد. ولی من نپذیرفتم.

فکر می کنید قیمت آن سیم کارت چقدر است ؟

حدود 4 میلیارد تومان

بنظر می رسد خرید وفروش سیم کارت یک سرگرمی تا تجارت؟

هم تجارت است وهم سرگرمی. برخی از اینکه چنین سیم کارت هایی داشته باشند به خود می بالند. همین افراد وقتی ماشین 9 میلیاردی دارند طبعا به داشتن سیم کارت 2 میلیاردی نیز علاقه مندند.البته این فقط مخصوص ایران نیست در همین همسایگی کشورخودمان در دوبی یک شماره پلاک تک رقمی خودرو بالای 200 میلیارد تومان خرید وفروش می شود.

پس شما همچنان مصر هستید که سیم کارت خودتان را نمی فروشید آیا شما هم به داشتن چنین شماره ای می بالید ؟

من فقط بخاطر عادت به این شماره حاضر به فروش آن نیستم.

منبع: جام جم

 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *