منصوریان مقاومت کند و استعفا ندهد/ برای همه سرمربیان استقلال، شعار «حیا کن رها کن» گفته شده است

8:49 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۱۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی اسبق استقلال گفت: توصیه من به عنوان یک همکار به منصوریان این است که در برابر چالش‌های موجود مقاومت کند و استعفا ندهد.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره شکست استقلال مقابل پدیده و متعاقب آن امکان استعفا یا برکناری منصوریان گفت: پدیده بازی خوب و بابرنامه‌ای را مقابل استقلال انجام داد اما بازیکنان و کادرفنی تیم به شدت از نظر روحی و روانی تحت فشار بودند و تیم با استرس بازی می‌کرد. با این باخت شرایط برای استقلال برای بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی سخت شده اما نشدنی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد منصوریان در استقلال به بن بست تاکتیکی خورده و فوتبال مالکانه‌ای که او درباره آن صحبت کرده جواب نداده، تاکید کرد: هر مربی طرز تفکر خاص خود را دارد و برای ارائه فوتبال مالکانه نیاز به زمان است و این درحالی است که استقلال تغییرات زیادی داشته است. در هر صورت باید در تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتیجه هم گرفت و اگر نه مشکلات زیادی برای تیم ایجاد می‌شود. من قبلا هم گفته بودم که استقلال تغییرات زیادی داشته و برای هماهنگی بین بازیکنان نیاز به زمان است و این زمان شاید باعث شود این تیم وارد بحران هم شود اتفاقی که الان افتاده است. معتقدم با وجود شرایط فعلی بازهم می‌توان امیدوار به خروج از آن بود.

مرفاوی درباره آمار گلزنی استقلال هم تصریح کرد: نه من بلکه هر کارشناسی این موضوع را قبول دارد که آمار گلزنی استقلال ضعیف است و کادرفنی باید راهکارهایی را خیلی زود برای حل آن در نظر بگیرد.

سرمربی اسبق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا موافق استعفای منصوریان یا برکناری او در مقطع زمانی فعلی هستید، گفت: نه تنها منصوریان بلکه در زمان همه سرمربیان استقلال از جمله خود من شعار حیا کن و رها کن وجود داشته است. زمانی که من سرمربی بودم 12 امتیاز از پرسپولیس جلوتر بودیم اما در نهایت این تیم ما را رد کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت و ما چهارم شدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بهترین درمان برای استقلال ایجاد آرامش در تیم است و همه از جمله مسئولان و هواداران باید صبور باشند. توصیه من به عنوان یک همکار به منصوریان این است که در برابر چالش‌های موجود مقاوم باشد و استعفا ندهد. مسئولان باشگاه هم بهتر است صبور باشندو در شرایط فعلی فضای آرامش را در تیم ایجاد کنند.

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود برخی مسئولان باشگاه استقلال به دنبال آن هستند که یک مربی خارجی را جایگزین منصوریان کنند، گفت: با توجه به شرایط فعلی و بحرانی که بوجود آمده مربی خارجی خیلی سخت است که بتواند تیم را بحران فعلی خارج کرده و برای شناخت تیم نیاز به زمان دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *