آخرین اخبار از تغییرات قیمت محصولات Mitsubishi در کشور

21:43 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۷۷۸
شرکت میتسوبیشی که به‌عنوان ششمین خودروساز بزرگ ژاپن و همچنین شانزدهمین خودروساز بزرگ دنیا، در طراحی و ساخت خودروهای کلاس‌های مختلف مشغول است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ، شرکت میتسوبیشی که به‌عنوان ششمین خودروساز بزرگ ژاپن و همچنین شانزدهمین خودروساز بزرگ دنیا، در طراحی و ساخت خودروهای کلاس‌های مختلف مشغول است.

این شرکت در سال 1870 توسط ایوازاکی یاتارو شروع به کارکرد و اکنون علاوه بر صنعت خودرو، در صنایع دیگر نیز مشغول به فعالیت است. این صنایع شامل خدمات مالی، مخابرات، املاک، صنایع شیمیایی، هوافضا و بسیاری دیگر می‌شود.

شرکت خودروسازی میتسوبیشی، به دلیل توان فنی بالا، کار طراحی پیشرانه بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا را نیز انجام می‌دهد و نمونه‌های کوچک‌تر آن را می‌توان در خودروهای جک و برلیانس در ایران مشاهده کرد. هرچند که این پیشرانه‌ها تنها تحت لیسانس میتسوبیشی طراحی و تولید می‌شوند و طبیعتاً سطح کیفی آن‌ها با تولید نسخه‌های ژاپنی تفاوت دارد.

خودروهای این شرکت ژاپنی در ایران علاقمندان و طرفداران بسیاری دارد. خودروهایی مانند اوتلندر، اوتلندر اسپرت، لنسر، پاجرو، میراژ و مدل‌های دیگر، هرکدام نقاط قوت قابل‌توجهی دارند که سبب شده فروش خوبی داشته باشند.

آخرین اخبار از تکانه های قیمت محصولات Mitsubishi در کشور

البته یکی از نقاط منفی برخی از این خودروها در ایران، کمبود قطعات یدکی و خدمات پس از فروش است که طبیعتاً کار را برای مالکان آن کمی سخت می‌کند. به همین دلیل موضوع است که شاید خودروهای دست‌دوم این شرکت، با قیمت‌هایی کمتر از ارزش واقعی معامله می‌شوند. این موضوع به‌شدت دست و پاگیر پاجروها شده بود و نبود قطعات مصرفی در سال 1395 برای این خودرو به یک چالش بدل شده بود، هر چند که البته این مساله در مورد خودروهای عرضه شده توسط آرین موتور وجود ندارد.

در آستانه شروع فصل معاملات خودرو در پایان تابستان، افزایش قیمت خودروها در دستور کار خودروسازی‌های ایرانی و خارجی قرارگرفته است. افزایش قیمت محصولات شرکت سایپا تا حدود 1.5% نشانه اولیه این موضوع بود. همچنین افزایش قیمت در تولیدکننده دیگر ایرانی، یعنی ایران‌خودرو در محصول 207 خود را نشان داد.

این افزایش قیمت خودرو دامان خودروسازهای خارجی را نیز گرفته است. اما محصولات میتسوبیشی تاکنون افزایش قیمتی نداشته است. با استعلام از نمایندگی‌های فروش میتسوبیشی، قیمت محصولات این شرکت، بین 5 الی 12 میلیون افزایش قیمتی را تجربه خواهد کرد.

پس اگر از طرفداران محصولات میتسوبیشی هستید و می‌خواهید مالک یکی از خودروهای آن باشید، بهتر است پیش از افزایش قیمتی اقدام به این کارکنید.

 

منبع: جام جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *