رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اختلاس گر 47 میلیاردی ریالی دستگیر شد

13:18 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۵۹۰
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک اختلاس گر با 47 میلیارد ریال اختلاس در بجنورد خبر داد.

اختلاس گر 47 میلیاردی ریالی دستگیر شدبه گزارش گروه جامعه ،سردار علیرضا مظاهری گفت: روز گذشته در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس در یکی از بانک‌های شهرستان بجنورد، اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه دادستان بجنورد در محل حاضر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با توجه به شناسایی متهم که کارمند بانک بوده، وی جهت بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر بزه انتسابی شد، اما نهایتا با مشاهده ادله و مستندات جرم، به اختلاس ۴۷ میلیار ریالی از بانک مربوطه اعتراف کرد.

سردار مظاهری با اشاره به تحقیقات گسترده ماموران در این زمینه افزود: متهم با سوء استفاده از موقعیت شغلی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ اقدام به اختلاس ۱۲ میلیارد ریال از حساب چک‌های رمز دار و مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از حساب مشتریانی که گردش مالی زیادی داشتند، می‌کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به این که متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی  با افرادی که باعث سلب آرامش و آسایش جامعه می شوند، به شدت برخورد می کند. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: بجنورد اختلاس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *