«امنیت» حق همه مردم است/ سپاه باید در فضای فرهنگی حضور داشته باشد

13:07 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۵۸۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امنیت برای تمام اشخاص وجود دارد و حق همه است؛ بنابراین اگر کسی در جامعه دچار انحراف و اشتباه شود، باید به او تذکر داده شود، نه اینکه امنیتش را به هم بزنیم.

«امنیت» حق همه مردم است/ سپاه باید در فضای فرهنگی حضور داشته باشدبه گزارش گروه سیاسی ، سردار «محمدرضا یزدی» در بازدید از یگان امنیتی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه خدمت نیروهای سپاه باید برای رضای خدا باشد و مردم از ما اطمینان پیدا کنند و رضایت داشته باشند، اظهار داشت: زمانی که امنیت جامعه را برقرار می‌کنیم باید شرایطی برای جامعه فراهم کنیم که به مردم آسیبی نرسد؛ لذا امنیت برای تمام اشخاص وجود دارد و حق همه است؛ بنابراین اگر کسی در جامعه دچار انحراف و اشتباه شود باید به او تذکر داده شود نه اینکه امنیتش را به هم بزنیم.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه نگاه و وظایف ما باید به مردم به گونه‌ای باشد که آنها از دیدن ما خوشحال شده و احساس رضایت کنند، افزود: رسالت ما بسیار مهم است و نباید در آن کوتاهی شود. بر این اساس در ناحیه‌ها هر فرمانده باید به وظایف خود عمل کرده تا دچار اشتباه نشود و در کنار آن آموزش‌ها نیز باید به صورت دقیق صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مردم باید به شما به عنوان انسان‌های پاک دست نگاه کنند و این موضوع بسیار مهم است؛ در این صورت مردم نیز به صورت خودجوش به شما کمک می‌کنند؛ از سوی دیگر در شرایطی که جامعه دچار بیکاری و مشکلات اقتصادی است، نیروهای سپاه باید از هزینه‌های خود کم کرده و به بیت المال کمک کنند.

سردار یزدی اضافه کرد: در این شرایطی که دشمن بر کشور آتش فرهنگی می‌ریزد، شما باید در جنگ سخت و نرم حضور فعال داشته باشید؛ در فضای فرهنگی و اخلاقی که دشمن می‌خواهد طمع کند، باید حضورتان مقتدرانه باشد.

وی ادامه داد: روحیه و انگیزه شما و بسیجیان باید افزایش یابد تا در برابر دشمن پیروز شوید؛ بسیجیان بی منت زحمت می‌کشند و وجود امنیت و آرامش برای همه در جامعه ضروری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *