روانخواه: مقابل سپاهان خیلی بهتر از دیدارهای گذشته عمل کردیم/ فحاشی‌ها زیبنده ورزشگاه نقش جهان نیست

23:24 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: مقابل سپاهان بهتر از دیدارهای گذشته خود عمل کردیم.

روانخواه: مقابل سپاهان خیلی بهتر از دیدارهای گذشته عمل کردیم/ فحاشی‌های امروز زیبنده اصفهانی‌ها نیستبه گزارش گروه ورزشی امید روانخواه که به جای نظرمحمدی در نشست خبری پس از دیدار سپیدرود و سپاهان حاضر شده بود،با اشاره به تساوی بدون گل این تیم برابر سپاهان گفت: ابتدا می‌خواهم اشاره‌ای به بازی‌های گذشته داشته باشم. درست است که ما در سه بازی ابتدایی‌مان شکست خوردیم، ولی به هیچ عنوان تحتِ فشار نبوده و تیم برتر زمین بودیم، با این وجود نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان امروز بازی بسیار خوبی انجام داد و ما را تحت فشار قرار داد. ما نیز تیم جوان و خوبی داریم و از قبل استراتژی‌مان برای این دیدار مشخص بود. ممکن است ما در سه بازی ابتدایی‌مان شکست خورده باشیم، اما امروز خیلی بهتر از دیدارهای گذشته‌مان ظاهر شدیم، خصوصاً در بخش دفاعی. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مربی تیم سپیدرود در ادامه با اعتراض خبرنگاران مواجه شد که نسبت به عدم حضور علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود در نشست خبری پیش از بازی این دو تیم معترض بودند. تصریح کرد: در همه شرایط حق با شماست، اما تیم ما بعد از دیدار مقابل پیکان چون قرار نبود امروز با سپاهان بازی کنیم، اصلاً تمرین نکرده بود. به همین خاطر روز گذشته آقای نظرمحمدی در تمرین تیم حضور داشت.

وی همچنین تصریح کرد: دوست دارم از مجموعه سپاهان تشکر کنم که ورزشگاهی خوبی ساخته و بازیکنان راحت در این استادیوم بازی می‌کنند، اما امروز فحاشی‌هایی صورت گرفت که زیبنده اینجا نیست. درست است که ما بازی تدافعی انجام دادیم و می‌خواستیم دست پر به رشت برگردیم، اما این فحاشی‌ها زیبنده ورزشگاه نیست.

این در حالی بود که پس از اتمام این نشست درگیری لفظی بین مدیر رسانه‌ای تیم سپیدرود و تعدادی از خبرنگاران اصفهانی که نسبت به عدم حضور علی نظرمحمدی در نشست‌های خبری اعتراض داشتند، ایجاد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *