دایی: در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم/ بازیکن تراکتورسازی گل امشب خود را تا سال‌ها فراموش نمی‌کند/ موضوع غرور را خیلی به بازیکنانم یادآوری کردم

23:32 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۴۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم و تراکتوری‌ها یک فرصت هم در نیمه اول نداشتند.

به گزارش گروه ورزشی   علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی با اشاره به این مسابقه گفت: فکر می‌کنم باخت در این دیدار حق ما نبود. شرایط طوری رفم خورد که این اتفاق افتاد. تراکتوری‌ها یک فرصت هم در نیمه اول نداشتند.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه برق رفت، تیم آنها توانست از فرصت استفاده کند. متأسفانه در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم. به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم. در این بازی توپ‌های ما به گل نرفت، اما تراکتورسازی باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد.

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه بازیکنانش پس از پیروزی مقابل استقلال مغرور شده بودند، یادآور شد: متأسفانه این مسئله را دو روز است در تمرین به بچه‌ها می‌گویم. در هتل، جلسه فنی و همه‌جا گفتم که باید تمرکزمان را بالا ببریم، اما نشد. می‌دانستیم مقابل تراکتورسازی بازی سختی داریم. این موضوع غرور را خیلی به بازیکنانم یادآوری کردم، اما روندی را که داشتند، نتوانستند ادامه بدهند.

دایی در مورد وقفه‌ 20 دقیقه‌ای که به‌خاطر قطعی برق در ورزشگاه پاس قوامین اتفاق افتاد، گفت: تراکتورسازی بعد از آن وقفه کار خاصی نکرد. در صحنه گل اول تراکتورسازی، بازیکن ما توپ را دفع کرد، اما بازیکن تراکتورسازی شوتی زد و گلی به ثمر رساند که سال‌ها از یادش نمی‌رود. او عالی ضربه زد و توپش هم گل شد. در ادامه ما آمدیم که گل خورده را جبران کنیم، اما متأسفانه نشد.

وی زمانی که با سؤال یکی از خبرنگاران مواجه شد که از او پرسد: «آیا با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب علی قلی‌زاده در این دیدار، بهتر نبود ایوب کلانتری از اول به میدان می‌رفت؟»، تصریح کرد: شما بازی را دیدی؟ هر وقت بازی را ببینی، راحت می‌توانی نظر بدهی. قلی‌زاده تلاش خود را انجام داد، اما امروز از روزهای خوبش فاصله داشت. مطمئنم به روزهای خوبش برمی‌گردد. فراز و نشیب در ورزشکاران طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم در تعطیلات اشتباهات‌مان را برطرف کنیم و تمریناتی انجام دهیم که باعث تقویت کار گروهی‌مان شود.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *