رقیب لامبورگینی و فراری آمد +عکس

8:27 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۴۱۵
یک طراح برتر خودرویی لوکس رونمایی کرده که موتور ۱۲ سیلندر با ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این ابر خودرو قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، در حال حاضر کن اوکویاما یکی از هیجان انگیزترین نام ها در طراحی خودرو است. او خودروهای سبز متعددی طراحی کرده است.

همچنین در طراحی شورلت (کوروت C۵ (، پورشه ۹۱۱(۹۹۶) و طراحی فراری انزو شرکت داشته است. این طراح اکنون از طرح جدید خود بنام« Kode0»رونمایی کرده است.

در طراحی این خودرو عناصری از انزو دیده می شود، زیرا بخش هایی از ابرخودروهای مربوط به دهه ۱۹۷۰ میلادی به چشم می خورد.

دماغه کم ارتفاع و پشت کوتاه خودرو بسیار شبیه خودروی لامبورگینی« Countach » است. اوکویاما همچنین از طرح اولیه «فراری مودورو» نیز الهام گرفته است.

از ظاهر طرح به نظر می رسد « Kode»» یک خودروی نمایشی باشد. اما در واقعیت یک ابرخودروی کامل است که قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.

« Kode0» با موتوری ۱۲ سیلندر و ۷۰۰ اسب بخار (۵۲۲ کیلووات برق) ساخته خواهد شد. جالب آنکه دنده خودرو دارای هفت درجه سرعت مختلف خواهد بود.

تاکنون قیمت دقیقی برای «Kode۰» اعلام نشده اما با توجه به ظاهر خارق العاده وجزییات لوکس و ظریف داخلی آن، خودروی ارزانی نخواهد بود.

رقیب لامبورگینی و فراری آمد +عکس

رقیب لامبورگینی و فراری آمد +عکس

رقیب لامبورگینی و فراری آمد +عکس

رقیب لامبورگینی و فراری آمد +عکس

منبع: مهر

 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *