«کدهای حمایتی» آمریکا از داعش؛ عامل اصلی حوادث تروریستی گوشه و کنار جهان کیست؟

6:01 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۳۳۰
دسته بندی: سیاست
همین چند روز پیش بود که کاخ سفید با فرش قرمز پهن شده، از «هنری کیسینجر» استراتژیست امنیتی اسبق خود پذیرایی کرد؛ کیسنجر در مقالات اخیر خود تصریح کرده است که داعش نباید از بین برود و صرفا باید بوسیله نیروهای غیرشیعی ضعیف شود.

////////////////////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مار افعی داعش این روزها به لانه اصلی بازگشته و با کمال تاسف در حال کشت و کشتار مردم بیگناه در اروپا و آمریکا و سایر مناطق مغرب زمین است.

سایه ترس و وحشت بر ممالک مغرب زمین سایه افکنده و شهروندان اروپایی و آمریکایی تاوان جنایت‌پروری حکام شان را می‌دهند. «داعش ساخته و پرداخته آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است»؛ این گزاره‌ای است که حتی خود اهالی مغرب زمین نیز در صحت آن کمترین تردیدی ندارد.

مهمان ویژه کاخ سفید
همین چند روز پیش بود که کاخ سفید با فرش قرمز پهن شده از "هنری کیسینجر" استراتژیست امنیتی اسبق خود پذیرایی کرد؛ کیسنجر در مقالات اخیر خود تصریح کرده است که داعش نباید از بین برود و صرفا باید بوسیله نیروهای غیرشیعی ضعیف شود؛ به طور کلی تحلیل رفتار آمریکا و ائتلاف تحت رهبری‌اش در دو سال اخیر حکایت از آن دارد که آنها به هیچ وجه مایل نیستند، گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به طور کامل از بین برود؛ در این رابطه شاهد مثال‌های میدانی بیشماری وجود دارد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز یکشنبه در جمع کارکنان وزارت خارجه سوریه به این موضوع اشاره کرد و با اشاره به عملکرد ائتلاف نظامی آمریکا موسوم به «ائتلاف جهانی ضد داعش» در سوریه گفت: حضور ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه در راستای کمک به گروههای تروریستی در تحولات میدانی است.

اسد این را هم گفت که هرگاه شاهد پیشروی ارتش سوریه و هزیمت داعش هستیم، جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی سر می‌رسند و شروع به بمباران مواضع ارتش سوریه می‌کنند.

التنف؛ جولانگاه جنایت‌های مشترک آمریکا و داعش
17
خرداد سال جاری، جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی، مواضع یک واحد از نیروهای ارتش سوریه را درمنطقه مرزی التنف(در منطقه مرزی عراق و سوریه و اردن) هدف قرار دادند.

این حمله مورد تایید سخنگوی ائتلاف آمریکایی نیز قرار گرفت و منابع غربی در همان هفدهم خردادماه اعلام کردند که در حدود ۶۰ نیروی وابسته به حکومت سوریه به همراه تانک، توپخانه، خودروهای زرهی و سلاح‌های ضد هوایی در حال نزدیک شدن به پایگاه التنف بودند، که نیروهای ائتلاف آنها را مورد حمله قرار دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *