مناطق مرکزی سوریه در آستانه آزادی کامل قرار دارند

17:37 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۳۲۱
رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، اعلام کرد که عملیات آزادسازی مناطق مرکزی سوریه از اشغال تروریست‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و این مناطق در آستانه آزادی کامل هستند.

مناطق مرکزی سوریه در آستانه آزادی کامل قرار دارندژنرال «سرگئی رودسکوی» اعلام کرد که عملیات آزادسازی مناطق مرکزی سوریه از اشغال تروریست‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و این مناطق در آستانه آزادی کامل هستند.

 رودسکوی ضمن باین این مطلب که استان حلب پیش از این به طور کامل از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است گفت: آزادسازی مناطق مرکزی سوریه به پایان خود نزدیک شده است.

 وی افزود: در طول ماه گذشته تغییرات بسیاری در سوریه صورت گرفته است، نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه دستاوردهای زیادی کسب کرده و موفق شدند خسارات فراوانی به تروریست‌های داعش در مناطق مرکزی سوریه وارد کنند و حلب نیز به طور کامل از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است.

این مقام روسی در ادامه گفت: نیروهای ارتش سوریه در استان حماه پیشروی گسترده‌ای داشته و شهر «عقیربات» در استان حماه به رودی از اشغال داعش آزاد می‌شود.

رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه ادامه داد: در پی حملات نیروهای ارتش سوریه، تعداد زیادی از تروریست‌های داعش در شعر عقیربات محاصره شده‌اند.

 رودسکوی در پایان گفت: عملیات برای تنگ‌تر کردن حلقه محاصره ادامه دارد و عقیربات در آینده نزدیک آزاد خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *