مهاجری: بازی با سرخابی‌ها همیشه برای تیم‌های شهرستانی چالش بوده است/ بازیکنانم مقابل استقلال همه را سورپرایز می‌کنند

15:35 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۲۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه برای تیم‌های شهرستانی یک چالش بوده است.

به گزارش گروه ورزشی ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار پدیده برابر استقلال در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه برای تیم‌های شهرستانی یک چالش بوده است. ما می‌توانیم از این شرایط استفاده کنیم تا فوتبال‌مان را نشان دهیم، چون بازی پخش مستقیم و بعد رسانه‌ای دارد.

وی در ادامه یادآور شد: من چند روز پیش با یکی از همکاران شما صحبت می‌کردم. این خبرنگار به من گفت: چرا شما همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بازی می‌کنید که من به او گفتم ما همیشه خوب بازی می‌کنیم، ولی، چون بازی مقابل سرخابی‌های پایتخت بُعد رسانه‌ای بهتری دارد شما هم بازی ما را بهتر می‌بینید.

مهاجری همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان ما هفته گذشته فوتبال خوبی ارائه دادند و قابل دفاع بازی کردند. هرچند نتوانستیم از گل خودمان محافظت کنیم و بازی به تساوی کشیده شد، اما من این نوید را به شما می‌دهم که فردا بازی ما نتیجه را هم به دنبال داشته باشد. همچنین این نوید را می‌دهم که بازیکنانم فردا با بازی خوب‌شان همه را سورپرایز می‌کنند. البته ما وقت زیادی برای تمرین و ریکاوری کردن نداشتیم، استقلال ۲۴ ساعت بیشتر از ما استراحت کرده و از تهران هم تکان نخورده، اما ما نه تنها ۲۴ ساعت کمتر استراحت کردیم بلکه از مشهد به تهران آمدیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: البته ما برای به تعویق انداختن بازی نامه زدیم و تلاش کردیم، اما متاسفانه سازمان لیگ با ما همکاری نکرد. همچنین در یکی دو بازی گذشته ما به لحاظ داوری هم لطمه خوردیم، اما خوشبختانه فردا داوری بازی را قضاوت می‌کند که با بودن او دو تیم می‌توانند تمرکز خودشان را روی بحث فنی بگذارند و نگرانی نداشته باشند.

مهاجری در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا مشکلات تیم استقلال و نتیجه نگرفتن این تیم در هفته‌های گذشته می‌تواند به نفع شما باشد یا خیر، تصریح کرد: این مثل تیغ دولب است. ما سال گذشته چنین شرایطی را در دیدار مقابل نفت آبادان تجربه کردیم. چندین بازی بود که نبرده بودیم و در مقابل نفت آبادان شرایط‌مان عوض شد. اگر بازیکنان من تمرکز کنند ما می‌توانیم تهران را با امتیاز ترک کنیم، البته نباید از این موضوع هم غافل شویم که بازی کردن مقابل استقلال و پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی کار سختی است. ما تمهیدات روانی لازم را برای این دیدار اندیشیده‌ایم تا مقابل استقلال با تمام قوا قد علم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد غایبان تیمش برای دیدار مقابل استقلال گفت: مرتضی منصوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، بابک حاتمی هم که چندین بازی به دلیل پارگی رباط صلیبی کنار ما نیست. البته وضعیت حاتمی بهتر شده است و تا نیم‌فصل می‌تواند به تیم برگردد. او زانوی خود را تازه عمل کرده و فعلاً تحت نظر پزشکش است، اما در ادامه می‌تواند در کنارمان باشد.

وی همچنین خبر از خرید یک بازیکن جدید داد و خاطرنشان کرد: ما یک بازیکن جدید به نام اسماعیل نظری را به تیم‌مان اضافه کردیم و با توجه به شناختی که از او داریم امیدواریم که بتواند به ما کمک کند.

مهاجری در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما در بازی‌های گذشته‌تان نتوانستید از گل‌های زده‌تان محافظت کنید و آیا نگران این موضوع نیستید، یادآور شد: شما باید همیشه نگران باشید، چرا که اگر نگران نباشید، ضربه می‌خورید. ما پنج گل تا این لحظه دریافت کردیم که به نظر کارشناسان در دیدار مقابل نفت آبادان در شرایط آفساید دروازه ما باز شد. در یک دیدار دیگر داور می‌توانست قبل از صحنه گل بازی را متوقف کند. ما فقط هفته گذشته دو گل مقابل استقلال خوزستان خوردیم که قابل دفاع نبودند. به طور کلی از نظر تئوری این دو گل را به بازیکنان‌مان نشان دادیم و نکات لازم را به آنها گفتیم و امیدواریم که از این پس اشتباهات‌مان به حداقل برسد.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *