گرایی، عبدولی و نوری راهی دیدار رده‌بندی شدند/ 3 برنز در انتطار شاگردان اشکانی

13:24 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۱۶۱
گرایی، عبدولی و نوری با راهیابی به دیدار رده‌بندی شانس کسب سه مدال برنز در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان دارند.

عبدولی و صالحی‌زاده شکست خوردند/ صعود نوری و گرایی به دور سوم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از امروز(دوشنبه) به میزبانی پاریس آغاز شد.

در اولین روز این رقابت‌ها سعید عبدولی، حسین نوری، محمدعلی گرایی و مصطفی صالحی زاده روی تشک رفتند.

در وزن 71 كيلوگرم محمدعلي گرايی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولكوادزه دارنده مدال برنز المپيک از گرجستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

گرایی در دور سوم با اوریک نیکوقوسیان از فرانسه کشتی گرفت و این مسابقه را با نتیجه 7 بر یک به سود خود به پایان برد. با این نتیجه این کشتی‌گیر راهی مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد تا در این مرحله به مصاف فرانک استابلر آلمانی برود.

گرایی در این مرحله برابر حریف آلمانی خود با نتیجه 6 بر 3 شکست سنگینی را متحمل شد. محمد علي گرايی سپس در گروه شانس مجدد با نتيجه ٨ بر ٧ رسول چونايف، دارنده مدال برنز المپيك را شكست داد و راهي ديدار رده بندي وزن ٧١ كيلوگرم شد.

در وزن 85 كيلوگرم حسين نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با استانكوويچ از ليتوانی ديدار کرد و  حریفش را با نتیجه 7 بر 5 مغلوب و به دور سوم صعود کرد.

نوری در دور سوم به مصاف اریک آپس از استونی رفت و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. با این نتیجه نوری به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله با ویکتور لورینچ از مجارستان کشتی گرفت و موفق شد این کشتی‌گیر را با 6 بر 4 شکست دهد.

نوری در مرحله نیمه نهایی با دنیس ماکسیمیلیان کودلا از آلمان که دارنده مدال برنز المپیک است و موفق به شکست اسلام عباس‌اف آذربایجانی شده، روبرو شد و با اخطارهای پی در پی در نهایت 4 بر یک شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

نوری باید برای کسب مدال برنز با اسلام عباس‌اف آذربایجانی سرشاخ خواهد شد.

در وزن 75 كيلوگرم سعيد عبدولی در مبارزه اول به مصاف ويكتور نمس نايب قهرمان اروپا از صربستان رفت و مقابل این حریف با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. سعید عبدولی با راهیابی حریفش به فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به گروه شانس مجدد رفت. این کشتی‌گیر در این مرحله مقابل ماخات يرژيپوف از قزاقستان قرار گرفت و با نتيجه 4 بر صفر به پيروزی رسيد. وی در دور بعد با کارپت چالیان از ارمنستان روبرو شد و این کشتی‌گیر را 3 بر صفر شکست داد تا راهی دیدار رده‌بندی شود. کازبک کیلو از بلاروس حریف عبدولی در دیدار رده‌بندی خواهد بود.

در وزن 98 كيلوگرم مصطفی صالحی‌زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد.  وی در دور دوم با آرتور الكسانيان قهرمان جهان و المپيک مسابقه داد و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. با توجه به صعود الکسانیان به فینال، صالحی‌زاده به گروه شانس مجدد رفت.

این کشتی‌گیر در گروه بازنده ها مقابل تريسي هانكوك از آمريكا با نتيجه 3 بر يك به پيروزي رسيد. صالحي‌زاده در ديدار دوم گروه بازنده‌ها مقابل ريوازی نادراشويلی از گرجستان در يك كشتی نزديك با نتيجه 4 بر 4 شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *