تقویت مرزبانی از اولویت‌های اصلی نیروهای مسلح است

10:47 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۰۹۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی با همکاری نیروهای مسلح است و تقویت مرزبانی از اولویت‌های اصلی نیروهای مسلح است.

تقویت مرزبانی از اولویت‌های اصلی نیروهای مسلح استبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های رزمی و دفاعی مرزبانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت و حفاظت از مرزهای کشور از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی با همکاری نیروهای مسلح است که بحمدالله این مهم با قدرت و توانایی روزافزون و همچنین امکانات به روز محقق می‌شود.

وی افزود: امروز توفیق حضور در مجموعه فرماندهی مرزبانی را داشتیم و در این بازدید مباحثی پیرامون تقویت مرزبانی مطرح خواهد شد؛ چرا که تقویت مرزبانی از اولویت‌های اصلی در نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های رزمی و دفاعی مرزبانی گفت: امکانات و تجهیزات خوبی در ابعاد کشف، شناسایی و انهدام در این نمایشگاه وجود دارد و بیانگر پیشرفت روزافزون مرزبانی در حوزه دفاعی و مرزی است.

سرلشکر باقری ادامه داد: با وجود نقش مهم و موثر تجهیزات در مرزبانی باید گفت که اصالت مأموریت مرزبانی بر عهده نیروی انسانی است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در مرزبانی اضافه کرد: هنگامی که همه مردم در کنار خانواده روزگار سپری می‌کنند، نیروهای خدوم مرزبانی در سخت‌ترین شرایط اقلیمی، زیستی و با وجود تهدیدات مرزی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

عالی ترین مقام در نیروهای مسلح تأکید کرد: مرزبانان با ایمان، اخلاص و اقتدار، خدمت و از مرزهای کشور صیانت می‌کنند و در این مسیر، شهدای بسیاری تقدیم کرده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت مطلوب مرزها و کشور در منطقه پرآشوب را مرهون تلاش و ایثارگری مرزبانان هستیم.

گفتنی است، سرلشکر باقری در بدو حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی از نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های دفاعی و رزمی مرزبانی بازدید کرد.

در این بازدید سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی و جمع دیگری از مسئولان ارشد نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *