رونمایی پولاروید از اسمارت فون‌های جدید و اندرویدی اش +عکس

22:45 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۹۷۳
اگر با فناوری قدیمی تر دوربین ها آشنایی داشته باشید، احتمالا نام پولاروید به گوشتان خورده است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، اگر با فناوری قدیمی تر دوربین ها آشنایی داشته باشید، احتمالا نام پولاروید به گوشتان خورده است.

آنچه پولاروید را از سایر دوربین ها متمایز می کرد این بود که دروبین های این کمپانی می توانستند عکس را در همان لحظه ثبت، چاپ کنند. در حالیکه در سایر دوربین ها عکس ها باید طی روند جداگانه‌ای ظاهر و چاپ می شدند.

در حالیکه قابلیت چاپ آنی عکس در حال حاضر نیز در دسترس است، برند پولاروید سعی کرده کسب و کار خود را گسترش دهد و غیر از دوربین محصولات دیگری مانند اسمارت فون را نیز تولید می کند. این کمپانی اخیراً از گوشی های اندرویدی جدیدی با نام پولاروید Cosmo K و Cosmo K Plus و تبلت پولاروید Jet C7 رونمایی کرده است.


هیچیک از این دستگاه ها در گروه بالارده ها قرار نمی گیرند. Cosmo K نمایشگری 5 اینچی و پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز، یک گیگ رم، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی دارد. مدل پلاس نیز همانطور که از نامش پیداست، مدل بزرگ تر از این گوشی است که از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است.


Jet C7 نیز یک تبلت 7 اینچی با پردازنده چهار هسته ای با سرعت کلاک 1 گیگاهرتز است که از یک گیگ رم، باتری 2650 میلی آمپر ساعتی و دوربین های 5 مگاپیکسلی برخوردار است. این محصولات فعلا در مکزیک در دسترس علاقمندان است.

رونمایی پولاروید از اسمارت فون‌های جدید و اندرویدی اش +عکس 

 

منبع: جام‌جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *