معرفی زنفون 4 و زنفون 4 پرو توسط ایسوس +تصاویر

23:25 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۹۷۲
اواخر ماه ژوییه، ایسوس تایید کرد که رویدادی را برای رونمایی از پرچمدار بعدی خود با نام زنفون 4 برگزار خواهد کرد. و بالاخره در جریان کامپیوتکس 2017 در تایوان، ایسوس این محصول خود را معرفی کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، ایسوس زنفون 4 و زنفون 4 پرو را معرفی کرد. بر اساس مشخصات به نظر می رسد که زنفون 4 یک محصول میان رده است. این اسمارت فون از 6 گیگ رم، 64 گیگ فضای حافظه، بدنه ای شیشه ای و دوربین 12 مگاپیکسلی IMX362 سونی با تثبیت کننده اپتیکال و درجه گشودگی دیافراگم f/1.8 برخوردار است.


آنچه این گوشی را در گروه میان رده ها قرار می دهد پردازنده آن است. این اسمارت فون به اسنپدراگون 660 کوالکام و نمایشگری 5.5 اینچی مجهز است. اگر به دنبال مدل پرقدرت تر هستید، می توانید به سراغ زنفون 4 پرو با اسنپدراگون 835 بروید.


این اسمارت فون، غیر از پردازنده و دوربین در سایر مشخصات با زنفون 4 مشابه است. دوربین های زنفون 4 پرو از زوم دو برابری در یک دوربین و لنز f/1.7 در دوربین دیگر برخوردارند. همچنین انتظار می رود در این مدل از باتری بزرگ تر 3600 میلی آمپرساعتی استفاده شود. متاسفانه ایسوس در خصوص زمان عرضه و قیمت این دو محصول حرفی نزده است.

معرفی زنفون 4 و زنفون 4 پرو توسط ایسوس +تصاویر

 

معرفی زنفون 4 و زنفون 4 پرو توسط ایسوس +تصاویر

منبع: جام‌جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *