چرایی تغییر رنگ خودرو‌های اورژانس اجتماعی/ درخواست اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی برای خرید ۱۴۰ خودرو جدید

7:10 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۵۴۲
رئیس اورژانس اجتماعی کشور در رابطه با چرایی تغییر رنگ خودرو‌های ارژانس اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.
اورژانس اجتماعی حسین اسدبیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: ۲۹۷ خودرو جدیدی که به اورژانس اجتماعی کشور اضافه شده، سفارش‌هایی است که ۳ سال پیش ثبت شده و اکنون تحویل داده شده است.
 
وی در خصوص چرایی تغییر رنگ خودرو‌های اورژانس اجتماعی اظهارکرد: در حال حاضر شاهد هستیم که خودرو‌های جدید اورژانس اجتماعی آبی رنگ بوده و این در شرایطی است که خودرو‌های قبلی بنفش رنگ بوده اند. ما درخواستی را به ثبت نرسانده ایم و مسئولان قبلی سازمان بهزیستی اقدام به این کار کرده اند. 

رئیس اورژانس اجتماعی کشور افزود: نباید از ابتدا این تغییر رنگ صورت می‌گرفت، اما این موضوع اکنون مورد توجه ما نیست و بیشتر تمرکز ما به موضوع عملکرد نیرو‌های اورژانس اجتماعی معطوف شده است.

اسدبیگی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر اورژانس اجتماعی تهران دارای چه تعداد خودرو است؟، خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی تهران دارای ۲۳ خودرو است و در تلاش هستیم در راستای افزایش تعداد مراکز و همچنین خودروها، سهمی را نیز به شهر تهران اختصاص دهیم.

وی با اشاره به نیاز‌های استان‌ها به خودرو‌های اورژانس اجتماعی تصریح کرد: بسیاری از مراکز اورژانس اجتماعی که در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسند فاقد خودرو بوده و مکاتبات لازم برای تهیه خودرو برای آن‌ها صورت گرفته است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور در خصوص هزینه خرید هر ون اورژانس اجتماعی و اعتبار مورد نیاز برای مناسب سازی آن اذعان کرد: برای خرید هر ون مناسب سازی شده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است و این هزینه برای خرید و مناسب سازی در نظر گرفته می‌شود.

اسدبیگی با بیان اینکه " درخواست دریافت ۱۶۰ خودرو اورژانس اجتماعی ارائه شده است" گفت: برای ۱۴۰ مرکز جدید اورژانس اجتماعی که راه اندازی آن‌ها در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته نیازمند ۱۴۰ خودرو مناسب سازی شده هستیم.

وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تامین این تعداد خودرو، مبلغی حدود ۱۶ میلیارد تومان است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *