بیوگرافی رضا ناجی +عکس

16:00 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۴۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رضا ناجی بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما امشب میهمان "دورهمی" می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، رضا ناجی بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما امشب ساعت 23:00 میهمان برنامه "دورهمی" مهران مدیری می شود.

رضا ناجی در 5 دی سال 1321 در تبریز متولد شد و بازیگری را از سال ۱۳۴۱ آغاز کرد.

بیوگرافی رضا ناجی +عکس

ناجی چندی پیش در یکی از گفت‌وگوهای خود درباره ارتباط چهره با سینما چنین گفته بود: در سینما برخی تهیه کنندگان و کارگردانان از چهره استفاده میکنند و برخی از هنرمند استفاده می‌کنند، که این موضوع هم جایگاه خودش را دارد.

وی همچنین افزود: من چندین ماه در جبهه در حال ماموریت بودم. اگر خدایی ناکرده در کشور جنگ اتفاق بیفتد با جان و دل شرکت می‌کنم.

از جمله فیلم های سینمایی می توان به نهنگ عنبر، یک سطر واقعیت، آواز گنجشک‌ها، بچه‌های آسمان و از جمله آثار تلویزیونی این هنرمند می توان به مجموعه های دیوار به دیوار، موج و صخره، بیدار باش و از یاد رفته اشاره کرد.

این بازیگر چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فیلم "آواز گنجشک‌ها" گفت: تجربه آواز گنجشگ ها تجربه ای بی نظیر بود و برای دیدن رضا ناجی در آن سطح باید فیلمی در آن سطح ساخته شود. فیلمی که فیلمنامه و کارگردان خوب داشته باشد به بازیگر اجازه خلاقیت و توانمندی خواهد داد.

بیوگرافی رضا ناجی +عکس

وی همچنین با اشاره به ارادت قلبی خود به امام حسین (ع) و خاندان اهل بیت (ع) تصریح کرد: من نوکر امام حسین هستم. از کودکی این عشق به امام حسین و اهل بیت در وجود من بوده و همواره همراه من خواهد بود.

بازیگر فیلم "آواز گنجشک ها" ادامه داد: از کودکی پدر من پشت امام جمعه قامت می بست و من در کنار او نماز می خواندم و همیشه مذهبی بودن در خانواده ما وجود داشته و دارد. همیشه در تمامی مراسم ها حاضر می شویم و این اعتقاد در جان من رسوخ کرده است.

بازیگر فیلم "یک قدم تا خدا" تصریح کرد: ما همیشه در تمامی مراسم های مذهبی مثل شب های قدر و مراسم محرم شرکت می کردیم و می کنیم و از همان کودکی با حضور در این مراسم عشق و علاقه من به خاندان اهل بیت دو چندان شد. من عاشق امام علی(ع) و نوکر امام حسین(ع) هستم.

ناجی با اشاره به حضور خود در تکایا و هیئت ها خاطرنشان کرد: الان اگر لحظه ای وقت پیدا کنم به تکایا می روم و برای حضور در این مراسم لحظه ای درنگ نمی کنم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *