حل مشکلات پایتخت به سبب همسو بودن مدیریت شهری با دولت/ درخواست فاینانس برای احداث پروژه‌های شهری

7:10 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۴۵۴
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خواستار درخواست فاینانس برای احداث پروژه‌های شهری آینده تهران شد.
پروژه شهری ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: اعضای شورای پنجم شهر تهران را منتخبان مردم تشکیل می‌دهند و باید به انتخاب شهروندان احترام گذاشته شود.
 
وی افزود: افرادی که به شورای پنجم شهر تهران راه یافته اند به نوعی نخبگان شهری را تشکیل می‌دهند و باید به آن‌ها فرصت فعالیت داده شود.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اصلی‌ترین معضل پیش روی شهردار آینده تهران اظهارکرد: ارتباط با دولت یکی از اصلی‌ترین مشکلات اعضای شورای چهارم شهر تهران بود که به دلیل ارتباط نزدیک محمد علی نجفی، شهرداری آینده تهران با اعضای دولت پیش بینی می‌شود این مشکل در مدیریت شهری آینده کمتر دیده شود.
 
قناعتی یکی از بهترین راهکار‌ها برای حل مشکلات اعتباری شهرداری تهران را در نظر گرفتن فاینانس برای پروژه‌های شهری دانست و تصریح کرد: درخواست در نظر گرفتن فاینانس برای پروژه‌ها و مطالبه حقوق قانونی که برای شهرداری در نظر گرفته شده باید در دستور کار مدیریت شهری آینده تهران قرار گیرد.
 
وی با اشاره به همسو بودن شهردار آینده با مسئولان دولت خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهردار آینده تهران کاملا با نمایندگان مجلس و دولت همسو است و همین موضوع می‌تواند سبب حل بسیاری از مشکلات شهر تهران شود.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت پروژه‌های شهری پایتخت اذعان کرد: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در شهر تهران موجود است که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام شود.
 
وی تاکید کرد: یک سال از برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران باقی مانده و لازم است در مدت زمان باقی مانده طبق برنامه از پیش تعیین شده عمل شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *